یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

hghghh

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۰۳ ق.ظ | علی | ۰ نظر

اگر باز حسودان و مانع تراشان اعصاب و حوصله ی ما را به هم نریزند و به جای ایجاد اوقات خوش و خرم و امید ما را به کسالت و خواب واگذار نکنند و به جای پیشرفت دادن و همراهی و دعا ما را جادو نکنند حتی برای استقامت و هدف خوب و بالاتر بردن مقاومت و هدفی به ظاهر خوب اینکه امشب فکر می کردم چرا در جای گناه توجه ام بیشتر است به بالایی ها و در حالیکه آیا خودم را مانع خود برترشدن کرده ام و میخواهم خودم باشم و خودم را ببینم فقط و نه بالاتر را یا اینطور است که بالایی ها را یاد نمی کنم!!!که در حین گناه پر درمی آورم!!! دیدم چنانچه گرفتار شیطانی هستم که روزی آرزوی فاصله گرفتن از شرق تا غربش را داشته ام و خواهم داشت ولی حال غافلم از او چنانچه تو خود ای رب در قرآن فرموده ای که هرکه مرا یاد نکند فورا شیطانی قرینش خواهم ساخت بله دیدم که افکارم با بالا نمیخواند اصلا آنقدر شیطانک نفوذ داشت بر من که نه تنها نمیتوانستم یاد کنم بالا را بلکه اینطور بود که سینه ام تنگ میشد و مرا جدایی می انداخت من چه لجنی شده ام چرا در موقع عادی و نه گناهکاری و وضع بد آن بالایم را یاد نمی کنم؟ چرا همین شیطان حسود مرا ترسانده که امامم را یاد کنم و اشک بریزم چرا اینگونه شده ام سپس کاری کردم و اشک می ریختم و در حین نگاه کردن فیلم توجه ام را و ذکرم سوره ی قل هو الله بود و در دل میگفتم نصف شبی سحرگاه و تلوزیون نگاه می کردم و اشک می ریختم و یاد امامم می کردم چقدر بد شده بودم که یاد امامم نبودم چقدر دلم فاصله گرفته بود حتی میدیدم که سوره را که قطع می کردم و توجه ام به فیلم می شد دلم تنگ می آمد و شیطان جایش را پر می کرد فورا در دلم چرا من به تلوزیون و درونش بیشتر از خدا اهمیت می دهم همه ی یاد های خدا در سوره ی توحید بود چرا من اینگونه شده ام و در فیلم هم دنبال گمشده بودند فیلم آلیس و مرا به گمگشده ام تمایل می داد.لااقل خوب شد  خوبه اندکی ادامه دهم و فیلم و سوره ی توحید و یاد امامم را داشته باشم حتی چند دقیقه چنانچه دستورالعمل  داده اند که شیعه روزی یک ساعت به یاد امام زمان باشد لااقل از فیلمم بزنمم و توسل و توکل جویم دلم باز شده بود آخه و عاشق بودم از کوری حسودان کمی امشب و بعد هم نوای غم گوش دادم و پست قبل را نوشتم با فاصله.

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی