یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

haaaghh

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۹ ق.ظ | علی | ۰ نظر

میخواستم از این حال و هوای خشک پستای قبلی درآم و گفتم آهنگ گوش بدم مگر برقصمم براتون که این شد که معین رو بعد از ماه ها گوش کردم و اینا بعد هی نمیتونستم برقصم بعد زدم اهنگ بعدی و بعدی بد رسیدم به آهنگ قطار قطار ولی شما که میدونی حال عاشقانه و خوب رقص نداشتم و نشستم گوش دادن تا آخرش بعد گفتم به خودم کاش مینشستم آهنگهای قبلیشو هم گوش می کردم و رد نمی شدم بعد دیگه اینطوری شد که گفتم عیب نداره حالا طوری هم نشده بود گفتم از این به بعدشو گوش میدم هنوز کلی آهنگ مونده حالا طوری هم نشده بود به یه نکته ای رسیدم و اینا بهونه بود که گفتمو...

اینکه آقا ما گناه کرده ایم ولی حق نداریم ناامید شیم از درگاه خدا مثلا یارو حالش خوب شده همش میگه اگه معتاد نبودم میدونی چی میشد؟ الان دکتر میشدم فلان  می شدم حالا تومعنویت منظورمه اگه فلان کار رو نمی کردم عارف می شدم حق نداری شما اینطوری فکر کنی اگه من دیشب گناه نمی کردم امروز فلان شده بود اولا حافظ میگه ((گفتم ای بخت بخفتیدی و خورشید دمید/گفت با این همه از سابقه نومید نشو) خدا هم تو قرآن میگه ای کسانی که اسراف کرده اید از رحمت خدا نومید نشوید. یعنی چه؟ یعنی چشم بدوز به رحمت رب و پرودگار الان آب خیلی خوبه و نیازه اگه تو بیابون باشی از دستش بدی میگی ای داد حالا چه طوری تشنگیم برطرف بشه ولی رحمت خدا که باید چشم بدوزیم رحمت خدا مانند دریاست تو چیزی که داری گناهی که خودت کردی این که چیزی نیست در مقابل رحمت خدا پس توکل داشته باش به دریا فکر کن نه به خودت وناامید نباش ما که چیزی نداریم از خودمون همشون جبران پذیره وقتی رحمت داشته باشی خدانمیگه صد رکعت نماز بخون ای اسراف کار اینجا میگه ناامید نباش اینجا میگه به رحمتش چشم بدوز.رحمت خدا یک درصدش طبق احادیث و روادید در دنیا هست و ما ممکنه رسیده باشیم به مقصود باز الکی فکر بد کنیم در مورد خدا و خود.


  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی