یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

zan

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۹ ب.ظ | علی | ۱ نظر

حالا درمورد پیامبر(ص) صحبت شد و روزیم زیاد گردید باز دوباره داشتم فکر می کردم به یه چیزی تصرف شد البته ما اینجا که خودمون میام و تایپ می کنیم چون قراره جاهای خوب خوب بره و اینا تصرف ایجاد میشه همینجا هم که نشان بزرگی ما نیست خلاصه داشتیم میگفتیم حدیثی معروف داریم که پیامبر می فرمایند از دنیای شما سه چیز رو دوست دارم زن و عطر و نماز حالا حدیثه رو میخواستم در نت پیدا کنم حدیث به این معروفی گشتم یه کم عربی شو پیدا نکردم متعصفانه شما بگردی هستا حالا فکر کنم در حدیث اصلی می فرمایند که نماز که نور چشم من است

خوب و اما زن ما میگفتیم بابا بچه ی 20 ساله که با زن 70 ساله ازدواج نمیکنه درست شهوتی است در کار و همش میگفتیم نگاه پیامبر هم زن رو دوست داره یعنی ماجرا رو از دید شهوت دیدیم نظری است درستم برای خیلی از ما در نگاه اول یعنی میگم شرعی است که زن بخوایم و دوست داشته باشیم ولی فاجعه است در کار آقا الان که تصرف شد فکرمون جابه جا شد به طرفی ککه آقا پیامبر اکرم(ص) که نفرموده من زن های خودم رو دوست دارم کلی گفته زن شما رو هم دوست دارند در دنیا!!!
یعنی چی آقا یعنی زن درسته خطرناک میشه شوهر کنه ولی یه وفاداری مثللا بیشتر داره در دین نمی دونم حساس تره پای خدا و پیغمبر خوب کهنه بشه ارزشش پیش جوان و نمی دونم شهوتش میافته الان پیرمرد صد و خورده ای سال پسر میزاد خودش نه ها زنش خلاصه نگاه کنی چیز تره در امور دین حساس تره حالا من زن شناس نیستم شما نکته رو بهتر می فهمی که زن ها رو دوست داشتتن یعنی چه همی خود من اگر زن ها نبودن صد و بیست مرتبه چیز بلاا سرم اومده بود حالا ما که حق نیستیم ولی پایبندی شون بیشتره نمی دونم تحقیق کنید ..............................

  • علی

نظرات  (۱)

بزرگترین مرجع راه اندازی سایت + هاست رایگان + دامنه رایگان TK فقط با 10000 تومان
آدرس سایت ما:  site3az.ir                                                                                               

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی