یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

sabk13

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۲ ب.ظ | علی | ۰ نظر

منشاء فکری هم بخوایم بگیم هیچی تیلیویزون روشن کردیم هنوزم فیلمه تموم نشده که داره میزارتش فیلمو فیلم ژنرال رو که توش یه آخوندی بود آخوندا خوبن ها ولی بعضی موقع ها از لباسشون بدم میاد نه که لباسشون بد باشه میگم با مقدس شدنشون خیلی هاشون بهتر از مامون لعنه الله نمیشن و خرقه رو بکنن و اینا اینکه آقا داشت تو جبهه میگفت مثلا ان شاءالله البته بخشید که اینو گفتم ها ارزش لباس رو میرسونه که بالاست اینم فیلم بود که اینطوری شد...

خلاصه من گفتم چرا من ان شالله نمیگگم و این لفوذ رو به کار نمی برم و اینا خوب یاد حضرت پیامبر (ص) افتیدیم که آقا ایشون یه بار ان شاء الله نگفتند بعد چهل روز به ایشون وحی نشد و بعد آیه نازل شد و خیلی ها هم گیر می دن به این چیز داستان و حتی میخوان از پیامبر سبقت بگیرند و نمی دونم میگن اگه پیامبر پشت دیوار رو نمی دید و زودتر سلام نمی کرد مثلا ما میگفتیم از پیامبر سبقت گرفتیم انقدر عقلشون بیشتر نمیکشه در این امور خوب سبقت هم هست حالا شما بگی ان شالله جلو زدی از پیامبر؟؟ خوب بحث این نیست میخوام بگم مثلا اگه من عرفانی برای شما در وبلاگ صحبت نمی کنم کاملا به این معنا است که شما نمی فهمید عالمش رو توی این خطا نیستید در صورتیکه عرفانی صحبت کردن رزقش بالاست و خیلی ممکنه تحول ایجاد کنه و خدا بدجور نگاه میکنه و توجه میکنه که چی میگم من ولی نمیگم اینجا البته من گفتم مثلا ها!! من که عرفان حالیم نمیشه میخوام بگم پیامبر اگر ان شالله نگفتند در اینجا به خاطر اینه که آقا اینا توی هوای بت پرسیتی بودند یا مثلا هوای دیگری چز خدا و غافل بودند ولی باز انقدر پیامبر ماموریتش سخته که باید طبق فرموده خدا باهشون بسازه و بگه و این نگفتن ان شالله مثلا برای من نوعی خیلی خوبه ولی پیامبر (ص) فرق میکنه رسالتشون و یه نوع مظلومانه است و آشکارانه ماموریتی که سخته وگرنه شاید توی دلش پیامبر گفته باشه و به زبان نیاورده باشند اصلا!!!

------------------------------

پس دو نکته ی دیگه که میمونه اینه که یک ممکنه آقا یادآوری خدا خیلی خوب باشه و ذکر خدا ولی جاهایی هست که گوش شنوا نیست چنانچه اصلا در داستان از پیامبر خدا(ص) میخواستند سوال کنند که موکول شد به آِینده و نگفتن این ذکر حالا آیا چه سوالی بوده!! خلاصه این یک دوم اینکه پیامبر با نگفتن این ذکر غفلت خدایی نکرده که نکرده اند و اینا از خدا ولی ما غافلیم کلا.

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی