یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

haghghghghgh

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۲ ب.ظ | علی | ۰ نظر

امروز ارتباط معنویم به بالاترین ها وصل نشد درست مال کارهای خودمه حالا میخوام توضیح هدایتی بدهیم که میدنمون ولی منتهی اول اینکه ما اگه ببینن امروز دعا میخونیم فرداش دیگه اون حاال رو نداریم و یا حالا بدبین نیستم خیلی پیش اومده فیلم نگاه کردم کتاب خوندم کار تازه ای کردم و جلوش گرفته شد شاید چون شیاطین فکر میکنن که من دارم محض رضاشون کار میکنم و تا اینکه اینجوری بگم مثلا من میگم برای شما که اینکارارو نمیکنم بعد شما مثلا تیزتر میشی میگی نگاش کن برای ما نمیکنه یا فضولی برای کیه پس و خدا رو در نظر نه تو داری نه من ولی تیزتر میشی که من میخوام اگه برای شما کار نمیکنم دارم جلب توجه میکنم کارهام حالا کارنداریم اگه قدرت داری یا گیرکردی در امور ما ول کن بزار برو.

اما مطلب جدای از رزق و روزی شکنی های شما که حالا شایدتم به کارهای روزانه وزندگی من که اینطوری باشه راضی نیستی یا خیرمونو میخوای که آدم چند قطبی شدم شایدم پست عوض شده و نمیتونم مرتب کاری رو تکرار و انجام بدم و از همه ور ریختن وسطمون هرچی هست اینکه آقا بگذریم ولی هدایت خدا هم تاثیر داره کار شما و قدرتتون بالاست و من بازیچه ی کنترلات شما شاید ولی به بدبینی و اینا کار ندارم اصلا میخوام بگم امروز رابطه م به خاطر گناهان گذشته با بالاترین نتونستم وصل کنم و این نشد ولی علم دارم که هدایت شدم به آهنگ گوش دادن و این هدایت دست من نیست میخوام درمورد علمی که  هدایت شدم صحبت کنم که مثلا من امروز آنگ معین گذاشتم و سعی کردم گریه کنم و بخشیده بشم و به بالاترین ها فکر کنم این هدایت هدایتی است که علم من میگه آقا خدا دوستت داشته میخواسته به یه بهانه ای عشقت رو که با گناه کردی یه گریه ای بکنی درست بشه بعد من دیدم علمم راست میگه ولی علم به عمل خداوند سازگار نیست مثلا اگه من به شما بگم که آقا شمام گریه کن معین بزار شاید بگی حالشو ندارم به امام زمان فکر کنم و توی این باغا نیستم ولی میگم اگه روزی هم مثل من شدی خواستی برای گناهات گریه کنی و بخشیده بشی این علمی که  من بهت دادم که خدا میخواد ببخشتت که دوست داری معین گوش بدی این علم هدایتی که من میگم این به درد تو نمیخوره میدونی مثل چی میمونه مثل اینه که آقا تو مهندس بشی راه و روش ساختمان سازی بلد باشی بدونی چه باید کرد ولی کارگر افغانی نباشد که خانه ات رابسازد و عملی در کار نباشه این علم تو به درد خودت میخوره در حالیکه در ساختمان سازی فرق میکنه مثلاا باید برای گریه حال داشت و گریه دست خداست اگه گریه کردی عمل کردی فقط میتونم بهت نشانه بدم دیگه بقیه اش کار ممن و تو نیست باید خدا بده پس خدا رو بیاب!!! پس لازم نیست علم خاصی داشت و نفهم باشی مثل من ولی اشک داشته باشی اومدیم مستم شدی و شعرم نگی مثل جناب حافظ شاید سیاست خدا نیست و روزیش که بفهمی کار میگم دست خداست پس اقدر دنبال علم نباش که سطحت بره بالا به کیفیت کار فکر کن نه اینکه مثلا چه طوری خدا میبخشه آقا چه کار داری خدا چه طوری میبخشه بشین دوساعت با من صحبت کن که توبه خوبه هیچ تاثیری در من نداره تا موقعی که نکنم و ائمه هم درمورد توبه درمورد به تاخیر ننداختن یا مثلا دعا هاشون رو بخونهی روش عمل و کار رونشون دادن که چه باید گفت و هم عمل کرد چون دعا همه چیز توشه هم علم و عمل و همه چیز خلاصه به علم اندکمون عمل کنیم و عمل یعنی حق جویی خدا خواهی تقوا

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی