یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

derat

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۲ ب.ظ | علی | ۰ نظر

ببین من هنوز به یقین نرسیدمم که شکل جن و پری و نمی دونم حوری و فرشته چگونه است و چه فرقی داره ولی اشباحی هستند دورو برم که نیت و فکر منو میخونند والا ما ن توی انسشم گیر هستیم انسانش و مثلا فیلمی که ببینم هنوز اونقدر با تجربه نشدم و اون اندیشه و پختگی افراد پیر رو ندارم که در فیلمی یا حتی آدمم ها رو که میبنم بتونم رفتارشون رو از روی ظاهرشون بخونم که این گروه افراد اینطورند و مثلا تکراری اند همون پیرانی ککه دیگه حوصله ی نصیحت ندارند و آدم ها رو خوب میشناسند و تجربه دیده اند منتهی شده بچه های زیر دبیرستانی رو بعضی موقع ها بشناسم که رفتارشون و اون چیزی که توی فکر و اندیشه و ظاهرسازی مثلا بکنند هرچیزی شون رو چون خودم تجربه شو دارم میدونم ولی درمورد بزرگسالان خبره نیستم و اصلا نمی دونم و اونا منو میشناسند که چه جونوری ام خلاصه از بحث جدا نشویم  گفتیم اشباهی رو میبنم من که فلانه ولی داشتم سوره ای از قرآن رو میخوندم گفته بود مثلا: کسانى که به آخرت ایمان ندارند، فرشتگان را دختر (خدا) نامگذارى مى‏کنند! این سوره ی نجم هست آیه ی 27 هستش یا در جای دیگر قرآن اتفاقی داشتم میخوندمم نوشته بود که افرادی رو بچه و فرزند خدا می دانند حالا یادم نمیاد چه گروهی شاید ککافران بود آقا سه جنبه رو اول بگم یکی اینه که شما ممکنه بگی که دیگه فیلوسفان اومدند چیز شد ما پیشرفت کردیم دیگه قرآن میگه خدا یکی هست دیگه گذشت زمانی که فرشته ها رو دختر خدا می نامیدند دوم ممکنه شما بگی اصلا مگه ما فرشته دیده ایم که دختر خدا بنامیم کو فرشته ما اصلا نو وجود خدا و فرشته ها شک داریم ایمان نداریم (متاسفانه کافریهم) شما داری چی میگی کو فرشته تو دیدی اصلا؟ سوم میگیم که آقا اینو خدا فرمموده کسانی که ایمان ندارند به آخرت اینطوری اند نه همه و ما مقدسیم و ایمان داریم به آخرت 

حالا کلی سه جنبه رو بگیم اینکه آقا آدم بعضی موقع ها کافر میشه و ایمانش بالاست ها حالا دوران چیز گذشت که خدایان چند تا بودند این درست ولی همین الان در زمان ما فشار شیاطین میارند مثلا من قبل از اینکه ببرند منو دیونه خونه با خودم حرف میزدم و حرفای درستی هم به نظر خودم میزدم ولی یه جایی شک کردم که فلانی مثلا گفتم توی دل خودم که فرزند خداست و مثلا چیزه بابا نداره و مادر نمیدونستم همچین آیه ای هستا منتهی در جایی که فکر میکردم حالا درسته فشار روم بود ولی در جایی که فککر میکردم نزدیک شدم به خدا و مستم و فلان دیگه این ها هم توش بود به خاطر گناهان قبل میتونه باشه یعنی اینطوره حالا اونایی که چشمشون بازه و بهتر بگیم نیمه باز بالاخره شما عالم ماورا رو با چشم سر ممکنه نبینی که طرف که میاد به طرفت روحه یا جنه یا پری و اینا هست یا فرشته ولی اگه با همین دید ناقصت که خیلی ها ندارند این دید رو یا مثلا خیلی ها نمیتونن بازگو کنند با همین دید ناقص میشه حالتی داشته باشی که فرشته رو ببینی بگی این دختره حالا نمیگیم دختر خداست در آیه هم تو پرانتز اومده (خدا) رو ولی میگی فرشته ی خدا دختره خوب شباهت دارند به هم اینا درسته این که اینطوری باشه آقا ینی پاکیت دختر مثل پاکیت فرشته است و ممکنه ادا وناز همم برات دربیارند و تو فکرت باشند ولی متاسفانه طبق آیه  چون به آخرت ایمان نداری میگی که دختره مثل من که برام پیش اومد و حالا هنوز یقین ندارم ولی دختری یا فرشته ای در ذهن من اومد و فکرمو رو میخوند و حتی کمک میکرد به ادامه ی فکرم و من میگگفتم این دختره و مثلا جنه دختره و پری است ولی االانم نمی دونم و گفتم چشمم باز نیست ولی میگم که آقا شباهت دارند فرشته ها با دختران و هم اینکه دختر اگر خودش فاسد نباشه و شوهر نکنه هیچ وقت زنا نمیکنه و شما مثلا مهماندار هواپیما رو ببین دخترند مثلا اگه زن نباشند ولی نمیشه هم مرد گذاشت خیلی وقتا...

و هم اینکه ایمان و یقین حالا درسته به آخرت داشته باشی دیگه نباید به فکر شهوت رانی و نمی دونم دختر بچه ی مردم و زنا باشی و یقین سخته درست وی حالا ایمان نداری و ممکنه روزی داشته باشی و نشه الان ولی لااقل دیگه مثل ما تو فکر ازدواج با فرشته هه نرووو براش حیف نیست فرشته ای رو خدا مامور کنه تو به دید دختر قصد سوء داشته باشی؟ ولی البته قضیه از اونور خرابه یعنی دست ما نیست که فکرمون خرابه و من که میگم تو فکرش نرو برای ازدواج اینا و حیفه وافعا مظلومانه است برای او و ستمگرانه برای ما اینکه قضیه از اون طرف خرابه نه اینکه ما بتونیم فکر خودمون رو صحیح کنیم نه ما ایمان به آخرت نداشتیم و نداریم دست خودمون نیست که دختر بنامیم و در نظر داشته باشیمش...

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی