یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

شخصی موتادون

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۰ ق.ظ | علی | ۰ نظر

متاسفانه خیلی امیدها کمرنگ شده درسته که ظلم همه جا رو فرا گرفته!!!نباید اقدر ناامید باشیم الان داشتم الان که چند ربع پیش داشتم چیه برنامه هه حقیقت آفرینشه همون رو نگاهی می کردم متاسفانه از بس بزرگترا کوچیک های مظلوم رو خوردند و کشته باشند و یاد دیدن عجایب زنبوری روی گل برام عجیب بود که همچین چیزایی هم هست اصلا دیگه یا داشتم به دریا نگاه می کردم امسال از نزدیک بعد خیلی از موج هایی که میومد امیدوارم شدم که دریا زنده است هنوز من فکر میکردم اینطوری نیست اصن و بزرگترها اقدر ظلم کردن که دیگه یاد بچه ها نمی کنند هم و بچه ها پیر شده اند ولی هنوز نوری هست در فراسوی هنوز میشه در این دنیا زندگی کرد از دریا آموختم هنوز میشه ماند روی این خاک و هیچ چیز تموم نشده و دوست داشتم همینطور به موج دریا بنگرم و تماشایش کنم همینطور تو برای که به ساحل می آمدی و زنده بودی مگر خبر از دنیای ما نداری؟؟

و من الماء کل شی حی

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی