یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

اجماعی

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۷ ق.ظ | علی | ۱ نظر

شیخ انصاری (ره) رضوان الله علیه در جایی اونطوری که یادم هست چون می دونین که در جوانی زد دل رو به دریا و از مردم فاصله گرفت و رفت یه گوشه ای بعدش فرموده قریب به این مضامین که راه از اونی که تصور می کردم آسونتر بود یا شاید یه چیزبهتری گفته باشن بعد مو هم اونطوری که  یادمه اون موقع ها که میخوندم احوالتشون رو گفتم چه راهی دیگه ؟به خودوم گفتم خوب کاری کرده اصلا خوب  وگرنه انقدر پیشرفت که نمی کرد (حالا شاید برم دوباره احوالاتش رو بخونم که چی گفته دقیقا) خلاصه اینکه حالا که داشتم فکر می کردم همینطوری ذهنم رفت روی گفته اش گفتم شاید ایشان امام زمان رو میدیده در کودکی و نمیشناخته است و شاید همسایه ی همدیگه بودن و ایشون خودش رو زده جدا کرده رفته یه گوشه برا خودش و اشتباه کرده باشه!خیلی ممنون

  • علی

نظرات  (۱)

  • منتظران ظهور
  • سلام علیکم

    حجـــابــــ چشمــــ(مطلب شماره15)
    منتظر شما و نظرات زیباتون
    اللهم عجل لولیک الفرج
    برای ظهور آقا صلوات
    التماس دعا
    یا علی مدد
    ................................
    گروه فرهنگی منتظران ظهور

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی