یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

kom

جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۰۶ ق.ظ | علی | ۰ نظر

ببین من گفتما فردای روز قیامت من حرفامو زدم آقا فردای روز قیامت چی کار دارم ببخشید.آقا حالا اگه مرد و زن و داخل میکنین تو یه سالن کارکنند لااقل مجردات رو خراب نکنید تا با متاهل ها کار کنند چون هم اون دیدش به این بده هم این دیدش من یه مجردی بود کشوندنش به دیوانگی آقا اقدر مسخره ش کردند همش فکرای بد میکردن درموردش من حرفا مو زدم در مورد بقالی و سوپری ها و ... بعد میگه باید یک تجربه ی سیاسی معنوی دنیوی داشته باشه آقا تا بره سر کار بدبخت بیچاره.همین

والا اگه مجردا خرابشون نمیکردم دین و دنیاشون و ناظر بهترتر و کارشناس خبره بالای سرشون بود میگفتم تمام کارای نتی منو وصل کنید به نیروی جوان قوی نه پیر و فرسوده!!! خودمم یه خورده خرابما میبینی بیشترتر..مجردات هم مشکلشون اینه که میپرستند یارو رو و یا زود احساسی میشن در مورد خانوما.


  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی