یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

TINAGE

جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۳ ق.ظ | علی | ۰ نظر

الان داشت اسب رو نشون میداد حالا خودمون اسب نباشیم از سگ ولگردم بگذریم اسب ولگرد سواری میده یا نه؟ ضایع اس اسیرش کردین اگه آدم بودی میومد مثل گربه براش غذا میریختی میخورد دوست میشدی خودش میگفت بپا بالا بریم یه گشتیتم میدم و دیگر دوچرخه هم ساخته نمیشد بلکه اسیر اندر اسیر به دنیا میان و معلوم نیست خودش خواسته به دنیا بیاره یا مثل خر حال میکنه براش.

از اینا بگذریم از همون اول اولا کلاس پنجم یه بچه ای بود از همون موقع اسب داشت خودش نجیب بود فامیلشم نیازی بود و توی درس خوندن و سبقت و خلاصه حسادت نداشتن توی همه ی روحیه اش خوب بود این بچه هه گفتم که نجیب بود من اوموقها از بابامم کتک میخوردم خودم اسبی بودم اصن مامانم حتی.

حالا شما نگا کردی این فیلم اسب سیاه رو من مثلا یه اسبی هم داشته باشم اثتنایی از اون خوش نژاد و بد هرچی این یکی میخواد که بهش غذا بده لابد من نیست اول یه جایی میخواد یه پولی برای اسارت هرچی فضول زیاده لذا سریال اسب سیاه که دیدیم هر دفعه چی میشد خلاصه اسب میخوای بزن تو دمن و کوه هم که بده خشکه همین سبزه زار و علف زار ببندش به یه درخت البته اگه اجازه بده و ما باهم محرم رازیم با اسب همو درک میکنیم ولی دیگرونم نمیزارن میخوان بفهمن چه خبره نه اینجا نمیشه  دیگه دوچرخه اومده دیگه توپ اومد شده ورزش کلاسیک اسب سواری دیگه وقت تلف کردنه بارون نمیاد دیگه اونطوری اینجا رو میگما وگرنه نقطه ی دیگر جهان شاید شهر شما خیلی هم خوب باشه اینحا نه خبری نیس بگدریم از چرت و پلای نصف شبی

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی