یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

SICKNAL

جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۹ ق.ظ | علی | ۰ نظر

میخوای دلایل دیگه شم بگم که رفتم اونجا؟

داشتم به خودم میگفتم تبلغ پیامبر (ص) اصن اونطوری نبوده که میگن فقط از سر دلسوزی که خدا هم گفت دلت نسوزه عزیزم براشون اینا همینطورند و خلاصه پیامبر (ص) اومد برای پیامبر های دیگه و قوت قلبش ائمه اطهار بودند که مثلا ما مثل یوسف (ع) فرار کنیم یک دادی میزنیم خسینی یا گریه ی خسنی یا راه دیگه بود که عرض شد چند پست پیشم که اونم گفتم بد نیست حالا یادم رفته ولی نوح (ع) شیطون میاد میگه تو 900 بیشتر کار کردی از حضرت محمد(ص) پایینتر باشی ببین خودتون اختلاف ایجاد میکنید بعدم نوح خودش میدونه این سیستم آمریکا نهایت کار ایناها بود این پیامبران که ار آب درومد پیامبرم گفتم اومد برای پیامبرای قبل و در تکمیلشون چون دینشون کامل نبود حالا یه سری وایسادن مسلمون شدند خوب راضی هستیم اصن پیامبر خودش میگفتند که امت من امت من فلان بسان.یعنی به زورم که شده قبول کردیم بعد میگه چرا بیشتر علی علی نکرد و یه بار بیشتر درستشو بالا نبرد برای ولایت بیاد ضایعش بکنه پای شما و من...

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی