یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

GF

جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۲۲ ق.ظ | علی | ۰ نظر

تو همون سخنرانی بود حالا که نگاه میکنم هیشکی دانلود نکرده ه ه ه خوب یعنی چی؟ یعنی میشه جلوتر رفت شاید یکی بشنوه گمراه بشه شایتم آنلاین شنیده اند چه میدونم ولی حالا خلاصه توی همون سخنرانی میگفتش که میگه دست خودم نیست اگه دست خودت نبود تو خیابون توی جوب راه برو این خیلی حرف بزرگم نباشه خوبیه بله اگه اشتباهی کردی یا مثل من وبلاگ داشته باش غلطاتو بنویس که نه اشتباه کن خودت اعتراف کن پیش خدا و اگه تبعات داره شما و خلاصه مسئول نیستس مسئولیت پذیر باش یه چی دیگه هم میخواستم بگم آها من کو چیک که بودم غمناک شعری رو که میخوندم(اینا رو هم داشتم میگفتم توی اون خونه که بردنم تیمارستان) خلاصه میگفتم غمناک تر هم میتونم بخونم؟ حالا میگم دست خودم نیست شاید ولی یه خورده هم استعداد خودتم میخواد شما ممکنه جوگیر بشی صدای سوت دهنیت فرق بکنه یا شیهه ی اسب بکشی ولی آیا خودت به تنهایی نمیتونی بهتر بیای جلو و از خدا بخوای...

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی