اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۳، ۰۴:۰۳ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

آقا سلام آقا ما امشب اگه یک درصد شک داشتیم که عمدا سرعت نتمون رو برای آپلود تو آپارات عمدا کم میکنن که اذیتمون کنن دیگه یقینمون صد در صد و برای یک مطلب صد مگی بیش از یک ساعت منتظر بودم آپلود شه و اتفاقی نبود چون سابقه نداشت سرعتش تقریبا صفر شده بود و زیاد نمیشد و اصلا کار نمیکرد ولی تو باهم که میرفتم فیلما باز میشد و نت داشتم خب اصلا خوابم برد نصو شبی و بیدار شدم دیدم رو پنجاه و هشت درصد هنوز مونده و دیگه جلو نمیره و عکسهای جنسی زنها رو هم دیدم و شش جمله کوتاه پست کردم جنسی تو باهم که دخترا کف کرده بودن و انتظار نداشتن و کامنت میدادن چرا این حرفارو میزنم ولی بازم آپلود نمیشد و من به عکسهای زنها نگاه میکردم و شش تا جمله عاشقانه جنسی پست کردم تو باهم یعنی میگم چون خدا دری رو از روی حکمت میبنده و آپلود نشد یه دره دیگه باز میکنه و دیروز هم کتاب های حسنی سفارش دادم از دیجی کالا هشتاش تکراری بود یعنی حداقل دویست تومن ضرر کردم حالا میخام کتابها رو که فیلم گرفتم بدم به بچه هایی که مهمانی میان خونمون ولی کسی هم نمیاد و هر بار اومدن یک کتاب میخام بهشون بدم و میدونم خودشون هزارتا کتاب قصه دارن!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی