یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

یاد خداوند

دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ | علی | ۰ نظر

برای اینکه خدا تو زندگیت جوان ها باشه یه گروه معتاد میشن همش میگن خدا یه گروه جوانم زن میگیرن تا نصو ایمانشون کامل شه و خدارو پیدا کنن البته گروهای دیگری هم هست مام اگه زن بگیریم زبونموم بسته و گرفتاری زیاده و دیگه نه وقت نداریم اونطور و نه قامت راست که بیایم اینجا درگیر شیم حالا منم یاد خدام مشکل داشت تا اینکه چندباری یاد خدا کردم البته اینکار درست نیست که هرچی شد بگیم حالمون رو ولی من با قرص خوردن حافظه و مکان عبرت گیریم از بین رفته و قاطم زدم درمورد خداوند اول اینکه توی سجده ی نمازم کمی دقت کردم و بی حوصله بودم و در فکر کاری و حواسم پرت بود ولی احساس کردم خدارو بزرگ نگرفتم یعنی به نوعی فکر میکنم خدا همیشه همرامه و نزدیکمه و هوامو دارهذودجام خوبه ولی غلطه یعنی درسته خدا از رگ گردنم نردیکتره ولی کسانی که خدارو میبینن با قلب و شاهدن و ناظرند که خدا ناظره برما اینا از خدا میترسنذو در حیرتند یعنی سجده که میکنه درخلوت ممکنه عرق بریزه از شرم نه از ریا و اصلا حال اشک داشتن المیه آیا؟نه اصلا تعجب کردن اینا نشون میده که خداوند رو حداقل از نظر بزرگی همه جا است یعنی اندازه هم بگیریم کودکانه میگیم همه جا یعنی کودکانه هم فکرمون غلط باشه هیچی نیستیم حالا از این خدای بزرگی نباید شرم کرد؟ به خودمم مثلا میری کنار کوه اول نمیگی کوه به این بزرگی حالا من نمیشناسم علمی فواید و نوع سنگ و خاک و گیاهاش ولی حواسمون هست ریزش نکنه آتش فشانی چیزی بهمنی چیزی یعنی اگه ما خداوند رو سجده میکنیم ولی بزرگ و‌ترس نداریم این جهالت و ضعف ایمانه و بعدا تو‌قیامت و بعد مرگ میفهمیم چه آدم بدی بودیم پس توجه کنیم به بزرگی خداوند البته به خودمم خوب یه دونه لاکپشت هم خریده ام دیشب بعد لاکذمحکمشو نگاه کنی میگی چه کسی به فکر این موجود ضعیف بوده بلکه شانسکی که آفریده نشده برای قشنگی باید توی نشانه ها هم بیدار شیم و خدایی باشیم حالا من دو مرتبه یاد خدا کردم و خعلی کمه یاد عظمت خدا که خعلی زیاده اصلا 

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی