اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۰۶ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام الان مثل قدیم نیست که پسرا و مردان خود به خود راست کنند و من خودم باید خلوت کنم و اولا ذکر بگم دوما با خودم بازی کنم تا تحریک شم و مشکل اکثر پسران که زن نمیگیرن همینه که میل جنسی ندارند و فشار روشون نیست و شهوت ما الان دست شیطانها افتاده که اگه فساد و گناه کنی میل داری و درسته شهوت زیاد خوب نیست و آدم رو کونی میکنه و معتاد ولی خب کاری که باید انجام داد اینه که اصلا ارضا نکنیم خودمون رو تا جان در بدن داشته باشیم و همیشه خوش باشیم و با ریختن آب عشق و پیشاب که آب تمیزه و قبل از ارضا شدن هست دائما خوش باشیم حالا علاوه بر قرص و مواد و خوراک که بر قدرت جنسی اثر داره میتوان از جادو هم صحبت کرد که بدن زن میشه چوب خشک برات و هیچ حسی بهش نداری و نمیتونی زنتو بغل کنی که باید حتما ذکر گفت و عبادت کرد خدا رو تا جادو از بین برود! در ضمن آب عشق تا در ذهنت معشوقه نباشه ساخته نمیشه!!

اینا اومدن جلو فحشا و تجاوز رو بگیرند که مردها زنان رو ندزدن کلا شهوتها رو نابود کردن معلوم نیست تو غذاهامون چیه که میل نداریم باید برای حال کردن اجازه از دکتر گرفت یا مواد کشید و بیچاره شد!!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی