اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۰۸:۵۱ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام من با خودم زیاد بازی کردم و ذکر گفتم و زنان مومن و حسود هم زیاد در ذهنم ایجاد شدن ولی اگر عشق ذهنی قوی باشه و واقعا عاشقم باشه درسته بیشتر تحریک میشم ولی بیشتر آب عشق ریختم یعنی شاید دوساعت بتونم در یکبار بازی و ذکر اگر قوی باشه عشق حال کنم ولی خب قلیونم دودش تمام میشه ولی برام پیش اومده زنان یا فحشم میدن یا حسودن و کینه دارن و اخم و ممکنه خودمو ارضا کنم و اگه زن حسود عاشقم بشه و منو بخاد خعلی خطرناک میشه بازی با خود پس یک نکته رو خوب فهمیدم که اگر زن و شوهر عاشق هم باشن مدت زمان ارضا شدن مرد طول میکشه و رابطه پایدار و طولانی مدت میشه و هرچه زن بهش بیشتر محبت کنه آب عشق بجای آب منی میریزه و خودشم کاری نمیکنه که زود از بغل زنش بیرون بیاد یعنی نه فحش میده مرد نه خودارضایی میکنه و یه طوری مراقبت میکنه که خودشم ارضا نشه و بجاش ذکر خدا میگه و هرچی بیشتر زنش رو دوست داره و زنش اونو دوست داره بیشتر همدیگرو بغل میکنن و ارضا نمیکنن همرو که زود تمام شه چ بجاش آب عشق میریزن البته باید حتما ذکر بگن و رابطه ملکوتی والهی باشه نه شیطانی گرچه الکی الکی ذکر بگن و لقلقه زبانشون باشه مثلا ذکر یونسیه!!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی