اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۰۳:۰۳ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۱ نظر

سلام باید قبول کنی خعلی چیزا سهم تو نیست مال تو نیست نباید آرزشو بکنی و گنده تر از دهانته همین دیروز تو باهم بودم یه ویلا تو شمال بود از پشت بومش داشتن فیلم میگرفتن و حیاطشو با استخر و درختا و بارونم میومد خیلی زیبا بود ولی من داشتم به خودم میگفتم این درختا چرا آب بارون داره حرومشون میشه چرا بارون میاد درختا شاد نیستن و من از دیدن خونه ای به این زیبایی لذت نمیبرم و آرامش نمیگیرم و اصلا مثل خونه ی خونمون نبود که همه چی آروم کننده و مال خودم باشه و اگه چند سال پیش بود شاید آرزوی همچین ویلایی تو شمال رو داشتم ولی وقتی خودمو اونجا میدیدم حس عذاب بهم دست میداد و بدم میومد اونجا یک دقیقه زندگی کنم با اینکه همه امکاناتی بود ولی سهم من نبود و من برای اونجا ساخته نشده بودم و همینطور از خارج از کشور هرچند مجهز و زیبا باشه خوشم نمیاد و آرامش برام نداره و آرزوشو ندارم چون عذاب آوره و سهم من نیست اونجا حاظرم نیم ساعت تو دسشویی خونمون بشینم ولی پنج دقیقه پامو اونجا نزارم با اینکه همه وسایل رو داره!!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۱)

واقعا درست میگید عالی بود 

پاسخ:
ممنون متشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی