اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۰۸:۰۰ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

الو سلام یه زمانی من فکر میکردم که یا جلوی لایک های منو گرفتن یا نمیزارن من مشهور شم و فیلمام برای همه پخش نمیشه تا امنیت داشته باشم ولی واقعیت اینه که دیگه مثل قدیم نیست که مردم منتظر باشن تلوزیون فیلم جدید براشون پخش کنه و اینایی هم که کارهای مارو دنبال میکنن اکثرا به شغلشون ربط داره و ما باید خعلی قوی کار کنیم تا دل جوانها رو بدست بیاریم و جذاب باشیم یادمه چند سال پیش حضرت آقا سخنرانی کرده بودن هرچی تو آپارات شب گشتم نبود سخنرانی کامل فیلمش و جالبه هیچ جای دیگه هم تو اینترنت سرچ کردم نبود و چون شب فیلم رو کامل ندیده بودم یا چون به سخنرانیام ربط داشت میخاستم بزارم در کانالم در آپارات و مجبور شدم برم کلی بگردم تو تلوبیون تا سخنرانی کامل رو پیدا کردم بعد دانلود نمیشد یعنی میگم حجم اطلاعات و بازی و سرگرمی و فیلم انقدر زیاد شده که کسی ما براش اهمیت نداریم و تو تبلیغاتم همینطوره میرن جاهایی تبلیغ میکنن که ملت تمرکز داره مثلا قبل از مسابقه فوتبال تو تلوزیون و میدونی چند تا فیلم سینمایی خوب میسازن که اصلا شما و من توجه نداریم بهش و چند ماه پیش یه مسابقه تلوزیونی شبکه دو بود پخش زنده و مجریه میگفت ما هر روز آدرس اینستای مسابقه رو گذاشتیم ولی هیشکه مارو فالو نمیکنه و به شرکت کننده میگفت اگر تو پیجت مارو بزاری و صدنفر مارو دنبال کنن فلان میکنیم و چنان و طرف که شرکت کرده بود در مسابقه پیج پربازدید تو اینستا داشت یعنی اصلا ملت حوصله مارو ندارن و خعلی از مداح ها اصلا ملت انتظار نمیکشن کار جدید بده بیرون و محرم تا محرم ممکنه دو تا مداحی دانلود کنن یا حتی فیلمسازها و خواننده ها از بس حجم اطلاعات بالاست و خودت باید بری جلو چشمشون یا نشر بدن کارتو وگرنه کسی دلش برای تو و کارات تنگ نمیشه!!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی