اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳، ۰۵:۲۹ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام آقا ما یه حسی پیدا کردیم که صبحها بعد از نماز دلم میخاد به نمازگزارا نگاه کنم و استغفار کنم البته همیشه این حال ایجاد نمیشه شاید به خاطر دعاهایی بود که خوندم با حال و صدای بی حالی مثلا جوشن کبیر خوندم و حسش بدست اومد و خیلی حس خوبیه یا تلوزیون نگاه کنم و یه تسبی تو دستم باشه به مردم و فیلمها توجه کنم حالا استغفرالله ربی و اتوب الیه گفتن لقلقه زبانمه این اولا و دوما نگاه کردن مخصوصا به عبادت دیگران و به دستاشون که بالا بردن دعا کنن یا دارن ذکر و دعا میگن خعلی جالبه ما به عقل طرف نگاه میکنیم یا روحش که داری چیکار میکنی و چی میخای و آیا از روی اخلاصه یا ریا و نکاتی فعلا جزئی رو میفمم و رفتارشون برام مهمه و با تسبی استغفار میگم و خعلی لذت داره اگه حسش باشه ولی همیشه نمیشه اینکارو کرد و باید حالش و حسش باشه و یه چیزایی میفمم هم از خودم هم از دیگران که عبادتام درست نیست و ببین افراد مومن چطور نماز میخونن و عبادت میکنن و دعا میخونن ودستاشون رو به سمت خداست و میفهمم چقدر عقبم البته جلوی تلوزیون هم میشه اینکارو کرد با تسبی استغفار کرد و ذکر استغفار مخصوص افراد خاصه و برای مشاهده دیگران خوبه ذکرای دیگر رو نمیدونم شاید ذکر یونسیه هم خوب باشه برای مشاهده افراد و حسشون و رفتارشون و روحشون یا عقلشون رو دیدن و از عبادت دیگران لذت میبرم و یاد میگیرم و تشویق میشم البته ذکر لقلقه زبانم و بیشتر به دیگران توجه دارم چه در مسجد چه جلوی تلوزیون و یه چیزایی میفمم که درحالت طبیعی نمیفمم و تماشایی است روانشناسی رفتار دیگران!!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی