اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۳، ۰۲:۰۹ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۲ نظر

سلام من عامل موفقیت رو در دو یا سه چیز میدونم اول از خدا خواستن و درخواست الهی دوم فکر مناسب و صحیح سوم ذکر الهی گفتن

الان قلیون میکشیدم و ذکر میگفتم که آب عشق بریزم الحمدلله زنهای مختلفی بودن که تک به تک و چند لحظه چند لحظه عوض شده و من موقع ذکر یونسیه فکرم این بود که خدایا میخوام زنم رو بکنم و حال و ارتباط ضعیفی داشتم و هر پک قلیون یک ذکر و یک جمله فکر داشتم خب زنهایی در ذهنم اومدن بعد فکرمو عوض کردم و گفتم خدایا میخوام زنمو با چادرش بکنم آقا ما یک کلمه اسم چادر اوردیم یک زن چادری قوی بعدشم زنهای دیگر چادری در ذهنم اومدن و کلی حال کردم و آب عشق ریختم و حالم خوب شد گفتم به شما هم بگم بله فکر صحیح خعلی در موفقیت اثر داره وقتی از خدا میخوایی درخواستی رو آقا ما حاجت گرفتیم آب عشقمون ریخت محبت ایجاد شد و حاجتمون رو خدا داد و زنها در ذهنم ایجاد شد درسته فکرم بدون صدا بود و در دل ولی خداوکیلی اینا خیال نیست اگر فکرمون صحیح باشه و از خدا بخایم و ممکنه ذکر هم بگیم همه جا کارهای مملکت صحیح میشه ما اولا از خدا نمیخایم دوما فکر نداریم یا صحیح نیست برای فکر برتر یا باید با خدا رفیق شی که چی ازش بخای یا باید دعاهای ائمه اطهار علیهم السلام رو بخونی تا موفق بشی بسیاری از ویلچری ها رو دیدیم که دست و پا نداشتن ولی فکر قوی داشتن و کارها و خدمات بزرگ کردن با فکر الهی فرشته ها در خدمت ما میان حتی در مسائل سیاسی و اقتصادی کشور و اینجاست که نقش مومن مشخص میشه در اداره کشور چون فرد مومن خدارو میبینه و رجوع داره بهش حالا اگر عقلشم کار کنه و بفهمه و بدونه چه باید کرد حتما موفق میشیم منم یه زمانی از خدا میخاستم و زود نا امید میشدم ولی لااقل در زمینه حال کردن حاجتمو گرفتم و حتی در زمینه اقتصادی چه عیب داره از خدا پول بخای ولی باید فکر قوی ای داشت و نیازت باشه چون حال جنسی اگه ارضا نشیم و آب عشق بریزه افسردڭی رو بر طرف و حال رو خوب و نیازه روح و جسمه و کلی افراد دوستمون دارن و مربی مون میشن و هدایت میشم تا موقعی که خودمون خودمون رو ارضا نکردیم و گناه رخ نداده و باید در زمینه های دیگر هم کار کنم و موفق شم همین دعاهای معصومین با فکر کردن به مذمون دعا خعلی اثرات داره و همه نیازهایی که نمیدونیم رو خدا میده اڭه توجه داشته باشیم!البته من در حال کردن و درخواست الهی و فکر همین یک جمله رو نگفتم و از اسم رمز چادر استفاده کردم و چیزای دیگرم خواستم و جالبه فکرمو که بدون صدا بود زنها و دخترها میدونستن حتی یک دختر در دلم گفت که نمیشه بگی با شلوار و شرتش?!! و حتما دختره چادری نیست!!!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۲)

  • منیفولد زانتیا ۱۸۰۰
  • منیفولد زانتیا ۱۸۰۰
     

    فرش ایرانیان بوشهر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی