یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۱۴ ق.ظ | علی | ۰ نظر

خوب ما یه فضایی داریم که مراجع مثلا کلا مظلوم هستند ولی قبلانا ما خودبه خود به خاطر مشکل گناهامون در فضاهای مظلومان بودیم لذا برای قلیان و فضاش دلم میخواد مظلومان در اینجا باشن تا راحت گریه کنیم و به خاطر اشک و ظلمشون که بهشون شده گریه کنیم و راحت شیم حالا تو قرآن نمیگه این عده رو مظلوم میگه مستضعفان و خوب مستضعف ظلم بهشون شده دیگه!!! حالا حتی زن نداره و گنهکاره خوب خیلی هم خوب بیاد بین نوحه هامون گریه کنه لذا قبلانا خود به خود زنانی که طلاق گرفته بودن و ظلم شوهری داشتن میومدن و اصلا فضای و رتبه و مقاممون همین بود خانوادتا و همسایتا جندین سال پیش و منو دوست داشتن و منم نمیدونستم چی شده و مینوشتم و نوجه هم پنهانی گوش میدادم و حالی میبردم و خوب سواستفاده هم میکردم از احساساتشون و باز گناه ولی خوش بودیم که اشک داریم لذا مظلومان رو دوست دارم فضاشون که جمعشون کنیم با هم گریه کنیم حالا شهدا که کلا مظلومن که شهید شده اند و حقشون بیشتر از ایناست و یاوریمون میکنن بدون اینکه بدانیم کی ان اصلا و خودشون رو هم نشان نمیدن و ادعایی ندارن ولی خود به خود گریه میکنیم لذا فضای شیطنت خعلی فضای بدیست باید بشینیم برای امام حسین (ع) همه گریه کنیم حتی اگر مشکلی نداریم مظلوم باید در فضامون باشه و درد کشیده و مستضعف که درد دارن حالا درد دین درد بچه ی شهیدش درد مثلا دیگه جامعه و همه چیز که میبینی اصلا بی قرارند و خوابشونم نمیبره اصلا میبینی مریضه بیماره درد داره خوب  اینا ارزش داره برامون موقع قلیون نه یکی که راحته ولی من خودم بیشتر موقع قلیان و نوحه حض میکنم ولی رفتم بیرون از فضاش میبینی یه آدم ناشی بی تجربه ی دیگری هستم و یه کارای دیگه میکنم و ممکنه اذیتم بکنم حتی نه که بچه ی خوبی باشم!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی