اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۸ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام اول خودمو بگم که من مشکلم پول نیست میخام چقدر بخورم از این دنیا و چقدر نیاز دارم مگه الان اگه یه ماشین چند ملیاردی بهم بدن میخام چکارش کنم برای کی کلاس بزارم و نشون بدم و بدتر استرس میگیرم که چطور محافظت ازش کنم و خوابم دیگه نمیبره حالا دیگران رو بگم که بعضیا حلال مشکلات خودشون رو پول میدونن و بیشتر از نیازشون میخان و طرف که ماشین مدل بالا داره عاشقش میشن و میخان بچسبن بهش و حتی اعتقادات و تجربیات و راهی که رفته رو سرمشق زندگیشون میکنن و خعلی براشون کلاس داره یه دوست پولدار داشته باشن و اگه زن باشه میخاد حتی پا بهش بده تا چیزی ازش بماسه درحالیکه طرف اصلا نماز نمیخونه و اعتقادات نداره و مثل سگ و خوک زندگی میکنه ولی چون پولداره بعضیا احترام بهش میزارن و من خودم تا موقعی که زن ندارم و ازدواج نکردم و بچه ندارم دلم میخاد کنار بدبخت بیچاره ها و فقیران و کارگران و اونایی که دستشون پینه داره و خشکیده و آدمایی که جز خدا کسیو ندارن دلم میخاد پیش اونا بشینم و غذا بخورم چون خدا و فرشته ها پبش اینان که نون و ماست میخورن و شکر خدا میکنن و آرامش رو پیش اونا میبینم و فیلم سینمایی بدبختا رو دوست دارن نه تجملگرایانه و خرج زیاد و خودمم فیلمای ساده میسازم و مشکل پول نیست بخدا مشکل بی نیاز شدنه و خعلیا هیچی ندارن ولی به چیزای زیادی نیاز ندارن و زندگیشون خراب میشه اگه به هرچی شما دوست داری برسن!!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی