اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۰۳:۱۵ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام من تازه میفمم مردی و پسری که کار میکنه بخش عمده پولی که بدست میاره باید صرف حال کردن با زنها بشه و دلیل کار و شغلش همینه که میخاد حال کنه وگرنه اصلا انگیزه و حال کار کردن نداشت و به اندازه خورد و خوراک و نیازش همیشه بود بلکه باید برای حال کردن باج بده به زنها و دارم میفمم که من که بیکارم اصلا زنها چشم بهم ندارن و طمع در من ندارن ولی وقتی مدرسه بودم خعلی از دور تو زندگیم بودن و حق و حقوق داشتم و من فکر میکردم زنها اصل براشون قیافه مردانه یا نهایتا سایز چیزش ولی میفمم الان که اصل براشون پوله پول و از لحاظ شرعی هم زن در دسترسه مخصوصا وقتی میدونن شغل خوبی داره خودشون میان سراغت و دختران هم برای که به قول خودشون کار کنن باید یکم سنشون بالا بره و ریشه خانواده زده شده و فرزند آوری و یه مشت گرگ بی خانواده دارن میان تو زندگیمون!!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی