اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۳، ۰۱:۱۵ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام خب ساعت نه امشب چای درست کردم اومدم اخبار ببینم هرکار کردم تلوزیون هیچ شبکه ای از صدا و سیما رو نشون نمیداد فلاسک چایی رو اوردم تو اتاق نشستم به زنها نگاه کردن از رو گوشی و آهنگ لیلا فروهر رو هم گذاشتم و یکمم خوابم میگرفت قبل از آهنگ گذاشتن و چند تا لیوان چای خوردم و رفتم قلیان کشیدم گوشیم رو هم بردم ولی نتونستم حال کنم و داشتم به کلیپای اخیرم نگاه میکردم دو بار هم رفتم دستشویی یه بار هم قبلش از بس چایی خورده بودم بعد تصمیم گرفتم یه آهنگ سنتی بیام بالا دیدم نوبت رندان سلامت میکند هست نکته اول اگر کاری رو میخاد شروع کنید مهمه و یهو ادرارتون میگیره این هشداره چون امام رضا طبق حدیثی که قبلا تو وبلاگ www.12eza.blog.ir براتون گذاشتم چون تو باهم هم مطالبمو میزارم اینکه گفتن اگر روی مرکب مثلا اسب و شتر هم هستید تا ادرارتون گرفت باید بری یه طوری خالی کنی خودتو و این مهمتر از هدف و مسیره پس منم یهویی با اینکه چند دفه ادرار کرده بودم تا اومدم فیلم از خودم بگیرم جیشم میگرفت ولی نه شدید یهو آرام بودم یهو حس ادرار داشتم و امام رضا گفتند برای که بیماری مثانه نگیری باید ادرار رو نگه نداری حتی اگر روی مرکبی و خری و اسبی سواری میکنی لذا این یه هشداره اگر ادرار یهو گرفت و ول میشد و دوباره میگرفت این یک پیغامه و نکته بعدی اینکه پیغامی که من فهمیدم و حس و فشار ادرارم رو کم میکرد این بود که زیاد اخم نکنم موقع فیلم چون زنان روی من حساسند بعد که فیلم گرفتم گفتم صلوات و سلام به امامان بدم چون میدیدم فشار ادرارم کم و زیاد میشد لذا رویم رو موقع فیلم گرفتن برگردوندم فشار کم میشد یا خیلی به دوربین نگاه نکردم تا زنان حساس نشن روم و وسواسی نکته سوم دیدم به زنها و اندامشون حتی میشه فکر کرد و در نظر گرفت و مثلا سلام و صلوات بر ائمه داد چون من قبلا وقتی زنان رو در نظر داشتم نه اینکه فحش بدم بلکه از خدا میخاستم که بکنمشون خرمو و گاومو بخورم و... ولی ایندفعه همینطور که صلوات فرستادم زنها رو در نظر گرفتم البته در حال حال کردن نبودم و داشتم فیلم میگرفتم و جنبه درمانی داره چون این زنها تمام فکر مارو میدونن از دور میفهمند چه برسه فیلم هم بگیریم و این رازی بود که گفتم بگم موفق باشید!! من باز باید برم دستشویی انگار

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی