اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۶ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام خب دربی رو هم باختیم و بعد از مسابقه و باخت یه آرامشی دوباره برگشت بهم آقا این بازیکنه فقط فامیلیش شبیه فامیلی منه و منو جادو نکنید ولی اگه همچین خطایی رو بازیکنای پرسپولیس میکردن پنالتی نمیگرفت داور و ما اومدیم جوک براتون گذاشتیم بعدش یهو دیدیم رضائیان خطا کرد بگذریم آقای استیلی هم اومد توی ذهنم و رفتم نگاه کردم به پست نوشتاری قبلم که چرا اومد تو ذهنم باور کنید من تقصیری ندارم جادوم نکنید اصلا من حال نداشتم بازی رو ببینم و خوابم برد و برام مهم نبود ولی میدونم سرنوشت خیلیا به فوتباله و یک حقیقته که حال خیلیا رو خوب و یا برعکس بد میکنه محض همین کارشناسی فوتبال رو که آقای میثاقی میزاره دوست دارم چون جنگ و تنش و شکست و پیروزیه و به حقیقت زندگی و واقعیات جامعه ربط داره و قدرتمندترین تیم ها بعضی اوقات شکست میخورن و این واقعیت هارو دوست دارم چون درس زندگیه و هیچ وقت نمیشه ادعات بشه و راحت باشی

خب بازی تموم شد و نکته اینکه بازیکنان تا مشهور نشدن و بدون تماشاگر بازی میکنن ممکنه وضع خوبی داشته باشن و حرفه ای کار کنن ولی تا به میدان میان همه چیز فرق داره و بستگی داره فحش بخورن و جادو شن یا دعا بشن و خیلی اختیارات رو ندارن جلو چشم ملت و صد خودشون رو نمیتونن بزارن وقتی مشهور شدن گرچه حرفه ای بودن تو تمرینات ولی تو میدان و بین چشمان اختیاری ندارن از خودشون و من نمیدونم تو میدان باید درخشید یا در واقعیت و خلوت ولی من مسجد که میرم اتصالم برای صحبت با خدا خیلی قویتر میشه وقتی تو میدان و جماعتم ولی تو خونه ضعیفم و شیطاین وارد زندگی خصوصی شدن و روحیه خیلی مهمه که دعا بخونیم و قرآن تا نجات پیدا کنیم و این بازیکنان درسته با پول شارژ میشن و حالشون بهتر ولی کلی ضعف و مشکل دارن و آدم سالم و شاد و با روحیه کم پیدا میکنی در این فشارها چه برسه مشهور شه کلا یه آدم دیگه میشه با شرایط جدید! 

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی