اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۰۵:۰۶ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام خب ما صحبت جنگ و جهاد کردیم در پست قبل الان فوتبال و تیم های ورزشی محل جنگه و بعضی تیم های زنان منو جادو میکنن میان تو زندگیمون و آرامش رو ازم میگیرن ببنید در جنگ و فوتبال قرار نیست که مومنان همیشه برنده شن بهتر بگم شما که زنی یا دختری و دلت میخاد من شوهرت باشم باید با من حال کنی و منو که میبینی تحریک شی و خوشت بیاد و من بزور که نمیتونم بهت آرامش و حال بدم حالا فیلم میگیرم میزارم باید خوشت بیاد نه اینکه چون فلان تیم روی من کار میکنه و موفقه و پیروز حالا من تیم شما رو هم بکشم بالا من نمیتونم با زور که نمیشه باید عاشق بود و همدیگر رو دعا کرد با جادو که نمیشه و خدا اصلی گذاشته در قرآن که زنان پاک برای مردان پاکنند و مردان پاک برای زنان پاکند و زنهای خبیث برای مردان خبیثند و مردان خبیث برای زنان خبیث اینه اصل موفقیت که هرچی ما میگیم اجرا نمیشه درست مخصوصا تو کارهای اطلاعاتی و نظارتی و جاسوسی یعنی تو باید بری تو زندگی کسی که باهات جفته اگر نماز نمیخونی و شرم و حیا نداری نباید بیای تو زندگی من و منکه فرشته نیستم بلکه یه مردی ام که نماز میخونه تو اگه نمیخونی نیا و با زور میای حال همدیگر رو خراب میکنیم و بدتر میشه ببین خانم جوووون از کی خوشت میاد برو پیش همون از دور تو زندگیش باش مراقبت کن ازش موفق باشی!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی