اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۰۱:۵۱ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام آقا من نمیدونستم اوضاع اقدر وخیمه درسته من از زنها تو فیلم جنسی خوشم نمیاد و معشوقه ذهنی دارم و تحریک نمیشم یه زن لخت ببینم مثل زمان جاهلیت نوجوانی چون توبه کردم و از زن مومنه خوشم میاد و تحریکم میکنه و تو مجازی و با چشم پیدا نمیشن ولی میبینم تو گروپ ها عکس کون مردان و پسرا رو میزارن همش و دارن جوانها همجنس باز میشن و دیگه پسرها از زنها خوششون نمیاد و اینه عشق شیطانی و تسلط شیطانها بر جوانها و گناه بسیار بسیار بزرگیه همجنسگرایی از زنا کردن بدتره و من خودم دیگه از کون زنها خوشم نمیاد مثل زمان نوجوانی کلا میگم از کون خوشم نمیاد و کسانی که از روابط مقعدی خوششون میاد یا جقی ان یا معتاد و دین ندارن!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی