اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۰۴:۰۹ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام دخترای جنده معلومه از من خوششون نمیاد فقط اونایی که پاکند و نماز میخونن منو میخان و باهام تحریک میشن و این در همه صدق میکنه یعنی بازیگری پیدا نمیکنی که همه زنها عاشقش باشن یا برعکس همه مردان و بستگی داره پاک باشه یا خبیث و وقتی زنه پاکه از مردان نمازخون و پاک خوشش میاد و با اونها تحریک میشه و اگه تحریک شد و با خودش بازی کرد خودش رو ارضا نمیکنه و آب عشق بجای منی میریزه یعنی هیچ وقت یک فاحشه عاشق مردی که حتی خعلی زیباست و نمازخون و پاکه و مومن نخواهد شد مگر اینکه الکی عاشق شه بخاد خرابش کنه و اون مرد پاک و مومن هم از فاحشه ها هیچکدومشون خوشش نمیاد و اصلا میل و حس بهش نداره ولی اگه من از زنی خوشم بیاد همینکه عکسش رو ببینم باید راست کنم و تحریک شم لذا من از فیلم و عکس جنسی زیاد خوشم نمیاد چون اکثرا فاحشه اند و عشقهای ذهنی از بین ارواح و اجنه و آدما دارم که عاشقمند و از اونا خوشم میاد فقط میل و حس بهشون دارم! 

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی