اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۴۸ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام دیروز ما گفتیم عمدا سرعت نت مارو پایین میارن موقع آپلود فیلممون و کلی وقتمون تلف میشه و یه عده پیگیر کار ما شدن بعد فیلم قبلی رو چند دقیقه قبل از ساعت یک شب ما آپلود کردیم تو آپارات اولش سرعتش خوب بود سیصد چارصد کیلو بایت بر ثانیه بعد دیدم اگر چند دقیقه صبر کنم بسته نتم تموم نمیشه و از نت شبانه همراه اول استفاده میکنم چون ساعت دوازده و پنجاه و چهار دقیقه بود و ساعت یک شب نت شبانه فعال میشد بعد ما فورا وای فای رو روشن کردیم و اونم سرعتش تقریبا صد کیلو بایته برای آپلود فیلم بعد گفتم خسیس بازی در نیارم فیلمه کوتاهه صد مگ بیشتر نیست و دوباره نت همراه اول رو روشن کردم دیگه سرعت پایین اومد و رفتم عکسای زنها رو دیدم و دیگه کلا متوقف شد برای آپلود فیلم حدود دو ساعت وقتم گرفته شد و خوابم برد اصلا

خب نکات اول اینکه اولش سرعت خوب بود تا اینکه ما وای فای رو روشن کردیم و مامورا فکر کردن من میخام اذیتشون کنم و آبروشون رو ببرم که وای فای روشن کردم که سرعت بیاد پایین و دچار سوءظن بد شدن درصورتیکه من میخاستم از نت شبانه که بعد از چند دقیقه فعال میشد استفاده کنم و قصد بدی نداشتم که آبروشون رو پیش رهبری ببرم

دوما نت شبانه بعضی وقتا از ساعت یک شب که قراره فعال بشه نمیشه و مدتی ممکنه طول بکشه بعد فعال شه که نمیدونم چطور محاسبه میکنن و بسته ت ممکنه تموم شه

نکته بدی اینکه ما هنوز چشم به در نشستیم تا به گفته وزیر تا آخر سال سرعت اینترنت صدبرابر شه حالا برای دانلود خعلی مشکل نداریم الانشم ولی برای آپلود فیلم سرعت افتضاحه و چندین برابر سرعت آپلود فیلم کمتر از دانلوده

نکته بدی وقتی شما با روانشناسی اشتباه منو محکوم میکنید و تخریب و سرعت نت رو پایین میاری که من لعنتت کنم بعد میتونی دیگه شوهرتو بغل کنی?! باید بهش کون بدی!!!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی