اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۹ شهریور ۱۴۰۳، ۰۷:۱۴ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام خب ما روش رو تو پست قبل گفتیم برای حال کردن ولی من همیشه در حال تجسم اندام زنان نیستم مثلا کتاب قصه کودک رو که میخونم اندامی رو تجسم نمیکنم در ذهن ولی وقتی اخبار میگویم یا نماهنگ میسازم ممکنه به چندین زن که میاد تو ذهنم فکر کنم و اندامشون رو تجسم کنم ولی تو زندگی عادی بیشتر موقع قلیان کشیدن فکر میکنم و صحبت در دل تا خودشون بیان و اصلا مجبوری و با زور اندامی رو تجسم نمیکنم مثلا اخبار که میگم اکثر اوقات اندام زنان در ذهنمند زنانی که یا مستقیم متوجه منند یا بعدا فیلمی که ضبط میکنم رو تماشا خواهند کردن و ممکنه چندین نفر در ذهنم بیاد اینو هم نمیخاستم بگویم بخاطر پست قبلی گفتم!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی