اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۰۸:۴۳ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام مژده مژده بدین میخام فیلم بسازم بزارم آپارات آدرس جدیدم اینه aparat.com/jirjir داستان اینه که آهنگ بیکلام گذاشتم تو باهم که داشتم از رو دعا میخوندم و آهنگی بیکلام با دهان میخوندم بعد به دلم خورد دوباره فیلم بسازم و اینکارو بکنم و یه کلیپ جدید ساختم از اینکار بعد از ماهها فیلم نگرفتن ولی میترسم کانالم مسدود بشه باز چون من خعلی جوگیرم و باید محتوا تولید کنم اگر فسار بیاد روم کلیپ های خاص تولید میکنم که مجوز نداره مثلا فعلا قصد سخنرانی تو آپارات ندارم و باید به دلم بخوره و فضاش باز باشه و بجاش وبلاگنویسی میکنم و فعلا محتواهایی که میخام تولید کنم یک آهنگ بیکلامه دو کتاب قصه کودکان چون چندتا کتاب قصه جدید پیدا کردم تو خونه نمیدونم از کجا اومده تو اتاقم و سوم اینه که قرآن و دعا بخونم فعلا قصد کلیپ عجیب و غریب ندارم و باید محتوا تولید کنم اگر حالم بد شد و چراغ سبز دادن محتوای طنز میسازم ولی فعلا نه همین وبلاگ هم که چند ماه پیش دوباره شروع کردم نوشتن اولش میخاستم درمورد احادیث بگم و برنامه نداشتم و گفتم گروه قوی ای فعلا رو مخم نیست ولی کمکم حرفای دیگری زدم و جوگیر شدم ولی آپارات ممکنه سختگیری کنه نمیتونم ریسک کنم یا باید به دلم بخوره کار جدید بکنم یا باید چراغ سبز بدن بهم!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی