اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۰۲:۲۸ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام من تو باهم هنوز فیلم قدیمیام رو میزارم و از اینکه کامنت و لایک و رفیق داشته باشم بدم نمیاد ولی نه قصد ازدواج دارم هم اینکه کامنت بدم بدن باز نظر لطفشون و توجه هست و ناراحت نمیشم حتی مسخره م کنن یعنی دوستت داریم و قبلا خعلی دلم میخاست بیان پیوی دختری و زنی چون واقعا اگر کراش زده باشه روم تحریک میشم و آب عشق میریزم و ارضا نمیکنم خودمو و رابطه از دوره ولی دیگه حوصله رفاقت و پیوی ندارم چون همه با هم میان و ممکنه مامور و روانشناس باشه لذا برای حال کردن باید خودمو قوی کنم مثلا کسی اگر خونه مون نباشه میشینم جلو تلوزیون و قلیون میکشم و ذکر میگم و بازی با خودم میکنم بابام که الان کربلاست و مامانم پیش خواهرمه امشب توی خونه ی دیگرمون و امشب قلیون رو اوردم و کلی حال کردم هر یه دقیقه تقریبا یک زن جدید میومد رو مخم و اندام های جدید و زنهای جدید با فکر که اونجاشون رو از خدا میخاستم بکنم و بخورم و ای خدا میخام مال من باشه و فکرمو معشوقه های تلوزیونی میفهمیدن و کلی حال کردن و آب عشق ریختم و بعدشم یه بازی جنسی ژاپنی کردم که مدیریتیه و اونجا هم زنان رو که میدیدم دیدم معشوقه ها بعد از که قلیون تموم شده بود و جلوی تلوزیون اوشین میزاشت و من سرم تو گوشی بود دیدم منو هنوز میخان لذا به صحنه ها نگاه میکردم و بدون قلیون کلی زن رو مخم اومد و اینجا هم بدون قلیون کلی حال کردم ولی اصلا ارضا نکردم خودمو و خدا کمک کرد حتی بدون ذکر و سختم نیست و معشوقه ها باهام حرف میزدن و حرف دلمو و فکرمو میدونستن و رو مخم بودن و گمونم از تلوزیون منو میدیدن که دارم با خودم بازی میکنم و یکی و دوتا معشوقه نبود و هر لحظه یکی میومد رو مخم و باید تک تک بهشون فکر کنم و نمیشه همه رو با هم بخام لذا هر لحظه یکی منو میخاست و میومد تو ذهنم و منم خوشم میومد ازشون و تقریبا هیشکدومون رو نمیشناختم اینه رابطه از دور و ذهنی که توصیه میشه و حالا اگر ارضا شده بودم بیچاره میشدم و تا چند روز حالم بد بود ولی خدا خواست خوشی کنم و لذتش هزاربرابر ارضا شدن هست که یکی از دور تورو بخواد و آب عشق بریزی توجه کردم دیدم اگر عشق قوی تر باشه آب عشق بیشتر میاد و چسبنده تر میشه و بیشتر کش میاد و خدارو شکر که این همه حال کردیم هممون!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی