اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۶ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام فیلم دیدن خعلی خوبه به شرطی که بتونی فکر کنی و فرشته ها پیشت باشن و هدایت شی و خعلی درس داره اصلا موضوع فیلم مهم نیست بلکه فضا و شرایط فیلم مهمه که خودت رو بجای بازیگر بزاری ولی باید تصمیم بگیری و بتونی فکر کنی و درس عبرت بگیری و خیالاتی نشی بلکه توی فیلم شرایطو ببین و باید فرشته ها بهت بگن من در این شرایط چکار کنم بلکه تصمیمی و داستانی که فیلم داره همیشه صحیح نیست بلکه خودت باید تصمیم بگیری و فکر کنی و یاد عشقت میوفتی یاد شرایطی که فیلم نشون میده و همیشه در فیلم شرایط سختی وجود داره بله یه چیزایی هم یاد میگیری که چطور صحبت کنم و رفتار کنم و فیلم اگه خوب باشه خیلی کمکت میکنه من الان دارم فیلم اوشین میبینم و اگه بتونم فکر کنم خعلی کمک کننده است اگه نمیتونی فکر کنی باید صدای فیلم رو ببندی یا حتی مالیدن خایه کمک میکنه چون آدم برای حال کردن باید فکر بالا داشته باشه و وقتی تخمتو میمالی میتونی بیشتر فکر کنی البته باید کسی پیشت نباشه خلاصه فیلم روی سبک زندگی و فکر و فرهنگ ما خعلی تاثیر داره حتی روی ضمیر ناخودآگاه و تصمیماتی میگیریم که خودمونم نمیفهمیم از کجا بود ولی یه فیلمی دیدی و از قبل تصمیم گرفته بودی و شرایط رو میدونستی و توی فیلم دیده بودی و بدون فکر کردن انجام میدی مثلا پدر و مادر وقتی توی فیلم بچه ای رو ببینن حالا درسته قیافش اصلا شبیه به بچه ش نبست ولی وسواسی میشن و یاد بچه ی خودشون میافتن اگر با فیلم ارتباط بگیرن و جذاب باشه براش فورا یاد عشقش یا زنش یا بچه ش میافته و شاید فرشته ها به یادش میاندازن اگر وسواسی نشده باشه هدایت میشه و بچه ای که مدرسه میره متناسب با فضای زندگی ای که داره فرشته ها بهش یاد میدن چطور زندگی کنه و یک فیلم خعلی روش تاثیر داره ولی من کمتر پیش اومده با دیدن بازیگر یاد کسی بیافتم چون تصمیم ندارم هنوز ازدواج کنم و روم تاثیر بد میراره ولی اگر فیلم خوبی باشه کمک زیادی بهت میکته در مورد آینده ات!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی