اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۰۴:۲۲ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام یه چند وقتیه وقتی کسی خونمون نیست قلیون رو از انباری میارم جلو تلوزیون و رو مبل چند قدمی تلوزیون میشینم و تلوزیون رو روشن میکنم و صداشو کم میکنم و ذکر میگم و با خودم بازی میکنم و آب عشق میریزم و حال میکنم ولی امروز فرق داشت چون وقتی ذکر یونسیه میگم و بازی میکنم به تلوزیون نگاه نمیکردم چون بهم نگن مامورا هیزه و نظر بهمون داره و معشوقه های جدید و دختران و زنان رو میبینم و اولش قل هوالله میخوندم و در دل با زنها صحبت میکردم که بهم بده و عاشقم باش ولی دو روزه فکر جدید دارم و از خدا میخام با انگشتامو اونجا فشار بدم یا نوازش کنم یا بکنم و دست خعلی مهمه و بخشنده است و بیشتر حال کردم موقه ذکر یونسیه چون از خدا خواستم و با دستم خواستم بهش حال بدم ولی الان که تنهام داشت شبکه یک فیلم طوبی رو میزاشت و دیدم برای اینکار و حال بردن و صدای تلوزیون رو کم کردن و ذکر گفتن و آب عشق ریختن فیلم خعلی مناسبه ولی دیدم باید به تلوزیون و فیلمایی که میزاره نگاه کنم و این بار عقلانی حال کردم چون متناسب با کوچکترین افکارت هست که معشوقه ها بهت توجه میکنن و اگر فکر بالا و عقلت رشد کنه خعلی بیشتر حال میکنی خوب فکر من این بود هنگام ذکر و بازی که با انگشتم اونجاشو بکنم ولی عقلم مهمه چون فیلم بود به تلوزیون نگاه کردم و همینطور که بازی میکردم با خودم معشوقه و اونجای عشقام رو در نظر داشتم یه نگاهی به فیلم کردم و فهمیدم این مردان و زنان بازیگر همشون برای حال کردن اومدن بازی کنن و دیدم جنسی بود و دیدم اگه زن داشتم چقدر بده که زنم باید با نامحرم حرف بزنه و چقدر سکسیه قضیه و فیلمها و همش مخ زنیه و زنها رو و مردان رو که تو فیلم میدیدم و میخواستم اونجاشو بمالم و فشار بدم و دیدم جنسی بود به واقعیت نزدیک شدم و یاد زن آینده م افتادم که چقدر گرگ دورش جمعن و گرفتاره و همه زندگی میکنن تا همدیگر رو بغل کنن و حال کنن و خوش باشن و همینطور که واقعیت و جنسی به سریال طوبی نگاه کردم به معشوقه ذهنیم فکر میکردم که اونم که داره فیلم رو نگاه میکنه میخاد حالش خوب بشه و خوشش بیاد و این دفعه داشتم واقعیت و جنسی به مساله نگاه میکردم که همه هر کاری میکنن حتی بهشت که میرن میخان لذت جنسی ببرن و بختشون باز شه خوششون بیاد و چون ذکر میگفتم و عقلانی و با فکر حال میکردم منم خوشم اومد و اگه حتی لخت نشی و دستتو بکنی تو شلوارت و با تخمات بازی کنی و خایه بمالی باز قضیه همینه و دیدت به تلوزیون فرق داره و یه فضای واقعی دیگست!!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی