اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۰۸:۰۸ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام امشب مسجد بودم داشتم تو نماز فکر میکردم (سبحان الله) که ذکر سجده و رکوع و مهمی هست معناش چیه و چی به خدا بگم و معناش رو میدونم که یعنی پاک و منزه هستی خدا بعد فورا یاد فیلمهایی که پلیس خارجی توشه افتادم یعنی ای خدا اطمینان بهت دارم و قبولت دارم و یک دستی و رو بازی میکنی و خدعه و نیرنگ نداری و هر چی وعده دادی میکنی و میشه بهت اعتماد و اطمینان کرد و تکه کرد بهت و زیرش نمیزنی که بیخیال بشی و کم توجهی کنی و غفلت و به همه توجه داری و عادلی و لجوج نیسی که بیش از حد بخای منو ادب کنی بلکه پاکی و یکدستی و یاد پلیس خارجی کردم که خیانت میکنن تجاوز و ظلم میکنن بعضیاشون و نمیشه بهشون اعتماد کرد چون قوانین خوب و تبلیغات خوب میکنن ولی وقتی اومدن برعکس عمل میکنن و کتک میزنن و تجاوز میکنن و آزار و شکنجه میدن خلاصه سبحان الله یعنی کلک نمیزنی دروغ نمیگی و بهت اطمینان دارم و اعتماد خدا و امید دارم بهت و حرفمو میشنوی!!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی