اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۰۳:۵۷ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام من تازه هنوز چهل سالم نرسیده نمیگم ناامیدم و سی و پنج سالمه و نزدیکانم رو الهی شکر از دست ندادم غیر از مادربزرگمو و تنها نشدم و هنوز رو به افول و پیری و سراشیبی و تنهایی نیستم و با خانواده ام زندگی میکنم ولی دیگه شوق و شور جوانی رو ندارم و نمیخام مشهور شم دیگه یا زن بگیرم بچه دار شم و تنهایی رو دوست دارم و دیگه دل ندارم برم سفر و آرامش از بیرون بگیرم درسته سنم هنوز زیاد نشده ولی دل کندم از خعلی چیزا از رقابت از راحتی مفرط از شیطون بازی و آرامش از خارج گرفتن ولی نه ناامید نیستم و هنوز زوده در این موارد صحبت کنم ولی یه سنی که رسیدی و تنها شدی و همه رفتن یا ازدواج کردن نزدیکات یا از دنیا رفتن شاید بیدار شی و دلت پیر میشه اون موقع مسجد دلت رو شاد میکنه و نماز و ذکر و عبادت وگرنه زندگی همه پوچه دیگه آهنگ های شاد حالت رو خوب نمیکنه مگر معنویت باشه دیگه همه دلخوشیات میره و روحت سنگین میشه من دارم خودمو آماده میکنم برای بعد مرگ یا مردن نزدیکام و دلم میخاد خونه ام آروم باشه و پدرم خوشحال و میبینم روز به روز پدر مادرم شکسته تر میشن و روز جدایی و مرگ نزدیکه و قدر هم رو ندونستیم حالا به چی دلخوش باشم چطوری همه چیز رو کنار بزارم برم دنبال خوش گذرانی و زن بگیرم برم خارج و حتی به این چیزا فکر نمیکنم و زندگی طعمشو از دست نداده بلکه آرامش رو پیش خودم و خدا میبینم آره بدون زن نمیشه زندگی کرد ولی عشقای خیالی و ارواح همیشه هستن خدا پیشمه ولی نفهمیدم میبینم فرشته ها اینجان در دلم و ازشون غافل بودم و از بیرون میخاستم ولی دیگه حس فیلم گرفتن و شهرت و ثروت نیست و باید از باهم بودن لذت برد و باید صدام پیش پدر و مادر مثل معتادا ضعیف و بیچاره باشه نه طلبکار و خشن حالا قدر خانواده م رو بیشتر میدونم و ترس از آینده دارم درحالیکه توکل به خدا ندارم و میگم روزای سختی در پیشه درسته از همه بیشتر حال میکنم و آب عشق میریزم هر روز و خوشم ولی میخام با خدا باشم و از معنویت لذت ببرم و از یه سنی که رسیدی همه چیز فرق داره نمیدونم اگر پیر شم چه حسی دارم و چی خوشحالم میکنه در حالیکه پیری سن ناتوانیست!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی