اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۰۷:۱۲ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام خب ما بیشتر دعا میکردیم هنگام قلیون و ذکر و از خدا میخاستیم و با خدا صحبت کردیم ولی بعضی موقه ها هم میبینیم باید با معشوقه که فکرمون رو میدونه مستقیم صحبت کرد ولی چندتا دلیل داشت که اینکارو نمیکردم ولی امروز که عکس های متحرک زنها رو دیدم و چرت و پرت میگفتم و شعر میساختم با آهنگ یا ریتمی در دل و بعد قلیون کشیدم دیدم زنها میخان باهام صحبت کنن پس سوره قدر خوندم و قبلا هم گفتم مثلا سوره قدر رو که بخونی انتظار داری که معشوقه ها بات صحبت کنن ولی فکری نمیخاد داشته باشی ولی اینبار بعد از مدت ها با معشوقه ها صحبت کردم و گفتم هنگام سوره قدر که میخام بخورمت ولی دیگه از خدا نخاستم و وقتی میخاستم صحبت کنم انگار فکرمو میدونستن و جملاتم رو و شدید کنترل میشدم و خدا خدا میکردم اولش و یه کم سختم بود مستقیم از معشوقه بخام ولی چندتا دلیل داشت که در ذهن با زنها صحبت نمیکردم در دل اولا نمیبینمشون و ممکنه صدتا زن حرفمو بشنون و یک معشوقه قوی در ذهنم تشکیل نمیشد دوما ممکنه باهام بازی کنن و گولم بزنن و با احساساتم بازی کنن و سر به سر بزارن و حتما عشقشون واقعی نیست سوما نمیدونم چی بهش بگم و حاجات جنسی دارم و مجبورم ازش ممه بخام مثلا و نمیتونم راهنماییش کنم و اون زنه هست که منو میشناسه و من نمیدونم کیه چهارم اینکه خوب نیست در دل با زن مردم صحبت کرد و ممکنه پلیس باشه زنه یا پلیسا میشنون و گرفتاری داره

خلاصه میشه سوره قدر خوند و حرف معشوقه ها رو شنید یا باهاشون صحبت کرد و ازشون درخواست داشت و اگه سخته عکسهای زنها رو ببین و تمرین کن و بخاه ازش و شعر با آهنگی خاص بساز و چرت و پرت بگو و میبینی وقتی زنها باهات صحبت کنن اون عشق فدایت شوم نیست و با واقعیت روبرو میشی که عاشق ریختت نیست ولی اگر از خدا بخای فرق داره قضیه ولی اگه باهات صحبت کنه معلمت میشه و راهنمایی میرسونه و چیزایی میگه بت که فردا گول نخوری و جدی نگیری اگه دختری خواست گولت بزنه که برات میمیرم بدون تو نمیتونم زندگی کنم ساده نباشی و عاشق شی چون ما هنوز پخته نیستیم و نیاز به توجه و محبت داریم و یه همدم خوب خعلی لازمه از دور و در ذهن که بفکرت باشه و کمکت بده و همین سوره قدر رو که میخونی شیاطین از رابطه و صحبتات با خبر نمیشن و یه راز باقی میمونه بین خودمون!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی