اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۰۲:۱۸ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام من کلا بر خلاف بعضیا شب جمعه حال جنسی ندارم یا کمه یه شب بررسی میکردم چرا اینطوریه زنها رو مخم نیستن فمیدم تو این شب خعلی از زنها کون میدن و حالشون بد میشه داداش این شب رو نزاشتن که زنتو پاره کنیا و شب رحمته خداست باید بهش حال بدی و دیگه مثل قدیم نیست روابط شیطانی شده کسی با ذکر حال نمیکنه و تحریک نمیشه من امشب قلیون میکشیدم و تحریک نمیشدم پس از مقدمات ذکر یونسیه گفتم فقط یه چند دقیقه تونستم حال کنم و آب عشق ریخت و فکرم این بود موقع ذکر که زنم با چادرش بغلم کنه و زنم با چادرش بوسم کنه و زنم با چادرش پا بهم بده ممه بهم بده و یکم خوشم اومد و حال کردم و اینبار خواستم از خدا که زنم بهم حال بده نه اینکه من حامله ش کنم و بهش بدم و دیدم اینطوری هم میشه بستگی به معشوقه ها و فضا و زنهایی که فکرتو میدونن داره!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی