اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۰۳:۴۴ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام من خودمم خعلی بی تفاوت بودم ولی دیدم هیچکاری برای دفاع از مظلوم و نابودی رژیم صهیونستی نداشتم و نکردم ولی امشب که شبکه خبر رو میدیدم و ذکر میگفتم کینه صهیونیستارو به دلم گرفتم و بعدش تو خیالم نقشه کشتن نتانیاهو رو کشیدم که اگه از نزدیک ببینمش واقعا کاری میکنم اگه فرصتش پیش بیاد یا نقشه حمله به سربازان اسرائیلی که تفنگ دستم بدن با چند نفر به خاکشون حمله میکنم ولی نه کسی پایه ست هم یورش به اسرائیل با پهباد خنثی میشه و شکست میخوریم با تفنگ حمله کنم پس باید با پهباد بهشون حمله کنم بعد گفتم پهباد رو هم میزنن باید یه پرنده سبک که بمب حمل کنه و در ارتفاع پایین باشه رو سرشون خراب کنم یا با دستگاهی چیزی ماشینی به خاکشون حمله کنم و بکشمشون

باور کنید این فکرارو که میکردم و میخاستم یه کاری کنم اسرائیل و نتانیاهو نابود شه کلی آرام شدم و انگار همه فرشته ها با منند وقتی کینه به اسرائیلیا دارم و حتی کمکم میکنن فرشته ها برای نقشه ها و فکرام اصلا دلم میخاد بزنم به خاکشون حالا که دستمون به نتانیاهو نمیرسه سربازاشون رو منفجر کنم جون من چه قابل داره وقتی دفاع از مظلوم کنم و به آرامش ابدی برسم واقعا این همه شهید چه طور جوابگوشون باشم اون دنیا و دیدم انسان واقعی واقعا کینه داره نسبت به دشمن خدا و نتانیاهو و اسرائیل و هیچ ترسی ازشون نداره و اینطوری به آرامش میرسه که بهشون حمله کنه و دفاع کنه از فلسطین و مظلوم!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی