اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۳، ۰۲:۰۴ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام من نمیدونم چرا مامورا و روانشناسان تا میبینن حال من خوبه دوجنسه میارن تو زندگیم!! اینا میگن نه زنن نه مرد ما همه ی مشکلات رو حل کردیم که دو جنسه میارین?! حالگیری چرا میکنین پاشدم قلیون میکشم دوجنسه میبینم تحریک نشدم خلاصه به من چه اصلا من خودمم قرص بهم میدادن تا زن شم قرص روان و میلم به شدت کم شد و اگه ریش نداشتم همه بهم میگفتن تو دو جنسه ای یا زن!! بله با قرص جنسیت عوض میکنن من رو زن و زن رو مرد میکنن خدا لعنتشون کنه الان کلی وقته قرص نمیخورم این دو جنسه ها چهره ی زیبا و معصوم و مانند فرشته ان تا موقعی که کونشون پاره نکنن و مشکلات زیاد دارن بعضیا میگن اندام بزرگ مردانه دارن بعضیا میگن دکترا از کودکی عقیمشون میکنن تا ازدواج نخان بکنن من زیاد از مشکلاتشون نمیدم یادمه یه فیلم ساختم و خودم حذفش کردم که یکی باید با دست براشون بزنه نمیدونم بعضیا میگن اندام جنسی مردونه دارن بعضیا میگن دوتاش هن زنونه هم مردونه  هنوز فرق دقیق ترنس با دوجنسه رو نمیدونم میگن ترنس ها دلشون میخاد زن باشن نمیدونم واقعا نمیدونم چرا من باید درگیر شم بلخره اینا بیمارن مگه میشه یکی هم مرد باشه هم زن میگن قاتل امام زمان یه زنه که ریش داره ببین اون موقه چه موجوداتی ساخته میشه از بشر نمیدونم والا فقط میبینم حال ندارم و زن و مرد دوجنسه در ذهن میبینم نمیدونم از این عالمند یا اون عالم ولی میفهمم دوجنسه ها اومدن تو زندگیم باور کن اگه زن عاشقم شه میبینم دو جنسه است بخام ازدواج کنم ریدم تو این زندگی!

من نمیدونم دوجنسه ها عاشق مردان میشن یا زنها و میل به کی دارن و فرق میکنه ولی تو یه کتاب از قول امامی خوندم آدم دو جنسه نداریم یا زنه طرف یا مرد و سه روش نوشته بود فکر کنم در کتاب داستان دوستان که داستان ائمه توشه نوشته بود و بچه بودم میخوندم یکی از روشها که یادم مونده اینکه طرف جلوی دیوار بایسته با فاصله معین بشاشه اگر روی دیوار ریخت جیشش مرد هست و اگر نریخت رو دیوار زنه نمیدونم از این روش میشه تشخیص داد که دوجنسه ها برای عمل جراحی زن بشن یا مرد?!!!  

بچه که بودم قبل از بلوغ یا موقع بلوغ یه کتاب بود بیشتر داستان امام حسن علیه السلام رو میخوندم و یادمه شاید کتابه داستان دوستان بود ولی دوران بعد از بلوغ هرچی گشتم پیدا نکردم کتابرو و نفهمیدم چه کتابیه یک سری داستان بود که تا حالا هیجا نشیندم و حس میکنم بچه بودم از عالم غیب بهم این کتاب رو رسوندن چون اینارو جایی از کسی نشنیدم مثلا یادمه نوشته بود امام حسن علیه السلام در جوانی خعلی زیبا روی بود و وقتی درب خانه ایستاده بود همه مردم جمع میشدن چهره شو ببینن و شلوغی خلاصه رخ میداد و امام حسن علیه السلام یه غار بود که میرفت خلوت میکرد توش و عبادت به دور از شهر بعد یک روز دختری یا زنی در خلوت امام حسن آمد جلوی در غار و گفت من مدتها است عاشق توام یا حسن از من کام بگیر امام حسن امتنا کرد بعد زنه گفت یعنی نمیخای?! من زشتم?! امام حسن علیه السلام گریه شدید کرد و همینطور ناله و گریه میکرد زن پرسید چرا گریه میکنی امام حسن علیه السلام فرمود میل دارم ولی از خدا میترسم!!

یا یه داستان یادمه اینم سوال معاویه از امام حسن در نامه بود مانند اون سوال دوجنسه که گفتم جلوی دیوار بشاشه اینکه پرسید چه چیز از همه سختره امام حسن فرمود سنگ از همه چیز سختره ولی سختر از آن آهنه که اونو میشکنه و سختر ار آهن آتشه که اونو آب و ذوب میکنه و سختر از آتش  آب است که آتش رو رو خاموش میکنه و سخت از آب ابری است که باران رو حمل میکنه و سختر از ابر بادی است که ابر رو جابه جا میکنه و سختر از باد فرشته هایی است که باد را جابه جا میکنند و سخت از فرشتگان فرمان خدا است که فرمان به وزش باد میدهد پس سخترین چیز در عالم فرمان خداست!!

الان یه کلیپی چند وقت پیش دیدم تو یوتیوب آب رو با فشار خعلی بالا از یه باریکه بیرون میدادن توسط دستگاه و سخترین چیزها رو باهاش برش میدادن حتی الماس رو!!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی