اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۲ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام حالا میفهمم وقتی مرد از زنش خوشش نمیاد و تحریک نمیشه از اندام زنش چقدر سخته همش بخاطر سردی زن نیست ممکنه جادو شدن حالا میفمم وقتی آهنگ میزاشتم و چهره ی زیبام رو نشون میدادم یه عده الکی الکی بهم فحش میدادن حالا من فکر میکردم عاشقم شدن ولی تو دلشون الکی نه که کار بدی کرده باشم بلکه خوشش نیومده مثلا یا حسودیش شده بعد فحش میده به ما و اینا خعلی رو احوال ما تاثیر داره و بی تاثیر نیست مثلا من نوجوان بودم اصلا زنها رو نیمه لخت هم رو کامپیوتر نمیتونستم ببینم چون مامورای غیبی عاشقم بودن ولی الان اصلا از زنهای لختکی خوشم نمیاد اصلا چون ماموران غیبی عاشقم نیستن این نامردیه که تحریک شدن من دست یه سری مامور که ناظر بر منن هست نه? خب درسته نامردیه ولی منم میتونم نامردی کنم و فحش بدم الکی بی دلیل چون خوشم نمیاد تحریک نمیشم به زنهای لختی که میبینم فحش میدم و حتی با قیچی میخام پاره ش کنم یا با پیچ گوشتی اینطوری مامورای غیبی بدشون میاد میرن آخه تو که منو دوست نداری چرا منو کنترل میکنی و اومدی برینی تو زندگیم دیگه نامردی میکنی نامردی میکنم عاشق نیسی عاشق نیسم از نماز و عبادت من بدت میاد منم از شغل تو بدم میاد خیر پیش!! ولی یه موقه هایی هم هست خعلی کم پیش میاد اندام زنهای لخت برام کمی جذابه نه که تحریک بشم بلکه میخام و میتونم با خودم بازی کنم این موقع مامورای غیبی فرق دارن و از خدا میخام زنمو بکنم با دیدن این تصاویر رو گوشی ولی اگه دیدم خوشم نمیاد فحش و عذاب میفرستم تا گم شن از زندگیم!!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی