اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

دوشنبه, ۱ مرداد ۱۴۰۳، ۰۴:۱۸ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام الان صبح مسجدم و نماز تموم شده دارم مینویسم قبل از نماز تو خونه یکم دعای صحیفه سجادیه خوندم دعای دفع مکر دشمن دعای 49 صحیفه سجادیه از روی گوشی بعد گفتم معناشم بخونم و چک میکردم با متن عربی که یه چیزی بفهمم بعد وقت نشد مجبور شدم بیام مسجد نماز بخونم خعلی آرامش داشت دیگه دلم نمیخاست از دیگران و بیرون آرامش بگیرم و دعا همیشه عمق فاجعه رو میگه که همه رو شامل میشه یعنی وقتی امام میگه من گنهکارم خودش رو یه گنهکار واقعی با وضع بد فرض میکنه که ما که دعارو میخونیم از خوبهاشونیم و شامل حال ما هم میشه و توجه به معنای عربی و فارسی که کردم خدا خواست کلی آروم شدم و بی نیاز از بیرون شدم و وسوسه های شیطان روم کار نمیکرد و خودمو آدم بزرگی تو مسجد نمیدونستم که مقدسم و خوب و از همه بهترم بلکه متواضع شدم و شیطان روم نمیتونست کار ساز باشه و خعلی حالم بهتر شد و از وساوس شیطان در امان موندم و حالا بیشتر میخوام بخونم دعا رو با معنی فارسی و هم عربیشو هم توجه کنم و کلمات جدید رو منطبق به عربی کنم چون واقعا آرامش داره و نجات دهنده است کلام معصوم و دعای والاش!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی