اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۱ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام من میگم همه داریم بازی میخوریم از شیاطین من میگم این اخباری که تو مجازی هست حتی صحبتاشون رو تو رفتی دیدی از نزدیک? من میگم بشین تو خونت ذکرتو بگو من میگم کلا بازی شیاطین و اجنه است هر جور بخای فکر کنی من نمیگم رئیس جمهور یه منطقه پزشکیانه یه شهر دیگه جلیلی یا رضایی من نمیگم کلا آدمایی که میبینی تو مجازی جن تشریف دارنذو آقای رئیسی نمرده جنا کشتنش من نمیگم همه ملت اسیر و مورد بازی اجنه اند و هر چی میشنوی کذبه و هرکی تو مجازی مشهور شه از قدرت اجنه است و نفوذشون بین انسان ها بلکه میگم اجنه قدرت دارن بر همه ما و صحنه رو هر طور بخان میچینن من نمیگم این سیاست مدار که صحبت میکنه تو مجازی صدای جن هاست بلکه میگم جن ها هر چی بخان این میگه و روش تسلط دارن من میگم اگه قدرت داشته باشی قدرت الهی اجنه بتده ت میشن و نیاز نیست از جات تکون بخوری همه نوکرتن و بجات کار میکنن پس بشین ذکرتو بگو!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی