اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۰۵:۲۵ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام هنوز میبینم جوانهای پاک در ارضا نکردن خود مشکل دارن و داغون میشن امروز صبح اولین سخنرانی که مال شب اول محرم بود از آقای انجوی نژاد رو از سایت رهپویان که موضوعش به سوی نور بود گوش دادم rahpouyan.com چیزایب میگفت که کمتر دیده بودم و خعلی قوی و با معرفت حرف میزد یکی از جاهایی که خوشم اومد این جا بود که یه تسبی همیشه دستت باشه که تمرکزت بر ذکر رو زیاد کرده و الکی هم ذکر بگی خوبه و من خودم با قلیون تمرکز گرفتم و اهل ذکر شدم و شهوتم رو کنترل بلکه حال کردم و لذت بردم لذت جنسی و اگر ذکر نمیگفتم ارضا میکردم خودمو ولی حالا میبینم با تسبی خعلی کار آسونتره مثلا میگفت رزمنده های جبهه اگه تسبی نداشتن میگفتن ما میزون نیستیم و اهمیت ذکر با تسبی مهمه اولش ممکنه حال نداشته باشی ولی بعدا عادت کرده و دلت میخاد همش ذکر بگی دیدم با تسبی تو رختخوابم میتونم ذکر بگم و حال کنم البته ایشون مطالب مهمتری هم گفتن خودتون باید گوش بدید

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی