اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۰۴:۵۱ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۱ نظر

مَن سَرَّهُ أن یستَجیبَ اللّه لَهُ عِندَ الشَّدائِدِ وَ الکربِ فَلیکثِرِ الدُّعاءَ فِی الرَّخاءِ

هر کس دوست دارد خداوند هنگام سختی ها و گرفتاری ها دعای او را اجابت کند، در هنگام آسایش، دعا بسیار کند.

سلام امروز صبح مسجد بودم بعدش خواستن زیارت عاشورا بخونن یه کتاب دعا کوچیک هم به من دادن من کتاب رو سریع ورق زدم دیدم یه برگ وسطشه باز گشتم پیداش کردم دیدم همونجایی که زیارت عاشورا شروع میشه یه برگ کوچیکه نوشته تولد حضرت زینب کبری س تبریک میگوییم و این حدیث از پیامبر ص توش بود خعلی تعجب کردم من همیشه دنبال یه دعاهایی بودم که اگه مریض شم چی بخونم شفا و درمان شم دیدم کلی وقته دعا نخوندم و دلم میخاد صحیفه سجادیه رو باز کنم و بشینم بخونم آدم تو مسجد حالش بهتره برای عبادت نه به خاطر ریا بلکه داریم دل مانند ماهی داره شنا میکنه در مسجد و تازه برگشتم میخام دعا بخونم آدم بعد از گناه هم مثلا شهوت رانی و خودارضایی ممکنه حال دعا پیدا کنه چون شیاطین اذیتش خواهند کرد مثلا در خواب  یا رها میشه موقتا از دستشون ولی موقع آسایش و آرامش باید دعا خوندنم رو بیشتر کنم و میدونم حالم رو خوب میکنه ولی سختمه بعضی وقتا پیرمذدا رو میبینم تو مسجد از من سالمترن تعجب میکنم اینا زیاد دعا میخونن البته ممکنه تقدیرت باشه درد و بیماری ولی گرفتاری عذاب آوره و باید از قبل و در آسایش دعا خواند که اگه مشکلی گناهی دردی مصیتی بیماری رنجی عذابی غمی رسید خدا بدادمون برسد!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۱)

جزائکم االه خیرا

پاسخ:
خعلی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی