اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۳، ۰۱:۱۸ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام خب روز عاشورا هست تسلیت میگم نمیدونم آدم باید بزرگ بدونه این روز رو یا نه عادی بستگی به مقامش داره ولی هرکی بالاتر باشه شاید اتفاقا براش عادی تر باشه و ترسش کمتره وقتی خودمونی باشی و اهل شهدا ولی وقتی گنهکاری بلای جونته و در کمینه واقعه عاشورا که چرا یاری ندادی آقاتو

خلاصه امروز گفتم حال نکنم روز عاشوراست ولی تو خواب تحریک شدم و مجبور شدم شلوارو بکشم پایین و یکم بازی کنم و زنها و دخترها هم رو مخم بودن ولی ذکر و فکر نداشتم و بیشتر موقع قلیان ذکر و فکر دارم چون دوستم پیغام داد خوب به خدا یا معشوقه ها چی بگیم?!!! گفتم بستگی به حال خودت داره و باید ببینیش در ذهن و اگه ناراحت بود همینطور که بازی با خودت میکنی بگو میخام شادش کنم خدایا یا اگه تورو میخاد و اندامشو نشونت میده بگو خدایا میخام شفاش بدم یا اگه تشویش داره خدایا میخام آرامش کنم یا اگه میخای رامت بشه بگو خدایا میخام سجده ت کنه یا حتی فکرای جنسی میتونی بکنی که میخامش و میخام خدایا ممه شو بخورم و بکنمش و حامله ش کنم و بچه برام بیاره و حشریش کنم و فشارش بدم و. .. حتی الکی اگه حالشو نمیدونی دعاش کن و جملاتی بگو یا بعضی وقتها خودش از تو میخاد از خدا بخای و تمام فکرتو میدونه و میریزین رو هم از خدا میخاین اینطوری باید باشه حتی زن اگه دارید باید به خدا برسید و از خدا خواستن خعلی مهمه میگن نمک غذاتون رو هم از خدا بخاید!! ولی خعلی اوقات هست عشقای جدید میاد تو فضام و روی کسی میخ نکردم همینکه میخام ممه زنی یا زنم رو بخورم یا میگم خدایا میخام زنم سجده ت کنه بلخره معشوقه ها خودشون میان تو ذهن و اگه معشوقه واقعی بیاد توذهنت و ببینیش نصف کارت تمومه!!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی