اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۲ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام امشب دوستم پیغام داده بود که میترسم از خدا بخوام که معشوقه ذهنیم بهش حال بده و میخامش و انگار طوریه که اگه بگم بدبخت میشم و اسیر و میترسم تو چاله بیافتم و منم بهش گفتم چون هنوز باکره ای و و آکبند و وقتی انسان تحریک نشه و شیطان حالش رو بد کنه و نزاره حالس خوب شه همه فکری رو امتحان میکنه و میگه تا حال ببره و باید پوستت کلفت بشه من سالها در جوانیم دست به چیزم نمیزدم و حتی فیلمم نگاه نمیکردم و بعد که نگاه کردمم میزاشتم خودش بریزه و دست به خودم نمیزدم و با خودم اصلا بازی نمیکردم تا مدت های زیادی بعد دیدم دیگه تحریک نمیشم و پوستم کلفت شده بود و ذکر میگفتم و شبطان بیشتر حمله میکرد تا اینکه یاد گرفتم آروم و ار پایین به بالا بازی کنم با خودم و مراقب باشم تا آب عشق بریزه وقتی شیطان نمیزاره تو قوی تر میشی! مثلا اگه مامورا که چکت میکنن عاشقت باشن و وسواسی چه هنگام کار با موبایل یا در زندگی زیاد تحریک میشی ولی وقتی مریض میارن و زن پیر دیگه حال نداری و عاشق نیستی مثلا من که فیلم میگرفتم و الان مینویسم نیرو زبده و پخته میزارن باهام کار کنن و اگه دختر عاشق بیاد بچه بازی میشه لذا زیاد تحریک نمیشم مثه سابق و فیلمهای جنسی عادیه چون نمیخان منو مامورا و عاشقم نیستن!!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی