اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۳، ۰۳:۱۴ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام گوشیمو روشن کردم خبر ترور ترامپ اومده بود خدا لعنتش کنه بعد گفتم خبرهارو چک کنم رفتم برنامه آخرین اخبار رو باز کردم خبرهای مهم و برگزیده رو میخوندم و عکس کنار عنوان خبر رو نگاه میکردم یعنی عنوانهارو بیشتر چک میکردم بعد اینو میخاستم بگم که این خبرها و عکساشون چه ربطی به ما داره یعنی ما باید خودمون رو جای دیگران بزاریم و در موقعیت و فضا باشیم یعنی وقتی مخصوصا عنوان خبر و عکس کنارشو میبینی و میخونی باید در زندگی شخصی و افکار و گذشته و آینده خودت ربطش بدی مثال نمیزنم ولی نمیگم موقعیت حقیقی خودت مثلا اگر خبر خودرو دیدی نمیگم یاد این بیافت که این خودرو رو داری بلکه یاد زندگی خودت بیافت و گذشته ت و طرز فکرت بعد میبینی فکرت و نظریه های شخصیت در سیاست و خبر با اعتقادات و انتظار شخصی ت فرق داره و بحران یا درس عبرت میگیری من همه ی خبرها رو نمیگم ولی بسیاری از خبرها مارو یاد یه موقعیت شخصی و خصوصی در زندگیمون میاندازه و یک خاطره و دیدگاه بعد ببین اون شخصی که یادش میافتی با این خبر یا اون موقعیت و فضا و طرز فکر با چیزی که در خبر میبینی چقدر فرق داره بعد متوجه میشی اسرار و سیاست رو و ربط بده به زندگی شخصیت و خصوصیت و طرز فکرت و اعتقادت به موقعیت خبری که میخونی بعد یه چیزای با ارزشی میفهمی که مثلا اگه من پولدار بودم چنین مشکلاتی هم داشتم البته بستگی به خبر داره که پولداری مثلا کجای زندگی شخصیت رو یادت اورده و ربط بده به خودت و مثلا عکس خبر رو میبینی یاد کجای زندگیت میافتی یه ربط ملکوتی داره به تو و زندگیت!! البته نباید خیالاتی شد بلکه درس عبرت و تفاوت دیدگاه رو بفهم!! اصلا وقتی عنوان رو میخونی یاد چیزهای رمزی میافتی مثلا تیتر زده (کمبود نقدینگی تولید خودرو رو کاهش داد) بعد تو با خودت بگو وقتی پول نداشتم چی میخاستم بخرم?? مثلا ساعت مچی حالا تولید ساعت مچی کم شده و قیمت اون مارکی که میخاستم بخرم مثلا بالا رفته اینجا تو خبر کلمه خودرو اسم رمزه و تو باید یه چیز دیگه از عنوان خبر بفهمی حالا حتما ساعت مچی گرون نشده بلکه بستگی داره به فکر خودت شاید رو دست مغازه دار باد کرده بهتره برم بخرمش و چانه بزنم مثلا

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی