اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۰ ب.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام ما قبلا بحث باتون کردم که فکر داشته باشید مخصوصا تو مسجد مثلا خدایا یه زن خشکل میخام یا توی دل با بچه های مسجد بدون صدا دعوا کنید چکار میکنی بشین سرجات و فکر داشته باشید که خدایا فلانی دوملیون بهم بده که وضعم خرابه و اینا ولی هر لحظه یک فکر شما رو متصل به خدا یا از دست شیاطین نجات میده حالا ایام عزاداریه در مسجد و روضه میخونن و سینه میزنن باید با امام حسین در دل صحبت کرد تا اشکمون درآد و آروم شیم و محبت خدا ایجاد شه و نجات پیدا کنیم و باید حتما فکر داشته باشیم و یک جمله به آقامون بگیم از ته دل بیصدا تا اشک بریزه و گاهی یک جمله خعلی معنا میگیره بستگی به حال خودت داره اون جمله ای که به امام حسین میگی پس همینطور که سیته میزنی و عزاداری میکنن یا روضه میخونن یک جمله با مولات بگو 

مثلا میگی یا امام حسین نفهمیدم تو کی هستی!! این یعنی باهات دوست نیستم و جزء یارات نیستم نمیدونم چه مقامی داری و چکارایی میتونی بکنی و ندیدمت و شناختی ازت ندارم و بزرگیتو نفهمیدم و فقط اسمت رو بر زبان آوردم و میخام ببینمت و باهات دوست شم در کنارت باشم بله با همین یک جمله اشک میریزیم

یا مثلا میگی یا امام حسین ببخشید اقد بدم!!! یعنی دلت رو امام حسین خون کردم و در سپاهت نبودم و ناراحتت کردم و باری رو دوشت بودم و بد کردم و اذیتت کردم و حالا میخام از خدا بخای من آمرزیده شم بله با همین یه جمله میشه گریه کرد

یا مثلا میگی یا امام حسین نگام کن!! یعنی آقاجون منو هم بخر و بهم توجه کن و نجاتم بده میدونم دورم ولی منم جزء یارانت کن و منم میخام با تو باشم و جزء خوبات و یارانت نه جزء دشمنات

یا مثلا میگی یا امام حسین به فریادم برس!! یعنی گیر کردم تو لجن و گناه و اشک میریزی که امام حسین نجاتت بده از آتش و اندوه و گناهانم و از عذابی که پیش رومه و از جهنمی که در کمینمه

یا مثلا میگی یا امام حسین کاری برات نکردم یعنی باید یاوریت میدادم و تو سپاهت باشم ولی نیستم و ازت دوری کردم و بهت پشت کردم و شادت نکردم و هیچوقت بدردت نخوردم و کاری که باید میکردم رو نکردم و تو بهم تفضل کردی و هوامو همیشه داشتی ولی من جواب خوبیاتو با گناه دادم و ای کاش جزء یارات بودم و نوکریتو میکردم

و باید بگردی چه جمله ای در دل بیصدا به آقا بگی که متناسب با حالت باشه و گریه ت بگیره و تکرار یک جمله خاص دریاست و خعلی معنا میگیره و پیدا کردن این جمله در مراسم و یا هنگام گوش دادن به عزا و سینه زنی آسونتره تو گوشی مداحی گوش کنی یا توی مراسم و در فضای خودش باید با آقا صحبت کنی!

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی