اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۰۷:۱۷ ق.ظ | محمد علی رضائیان جهرمی | ۰ نظر

سلام داشتم صبحی الان قلیون میکشیدم و حالم بد بودش دیشبم کلی حال کردن با زنی در ذهن خلاصه اصلا تحریک نشدم الان ولی خیلی خنده دار بود این فکری که برای اولین بار داشتم چون هرچی بازی میکردم شل تر میشدم و خجالت زده تر و اصلا راست نکردم با این فکر جدیدی که بهم الهام شد موقع ذکر و قلیون ولی مطمئنم بعدا کلی عشق ذهنی برام جون میدن نه نگفتم میخام برام زنی جون بده و بازی با خودم کنم بلکه الهام شد این بار بگم خدایا میخام زنم رو بکنم و میخام ممه های زنم رو بخورم و میخام زنم رو فلان و بسان و شرم نمیزاشت تحریک شم چون من که زن ندارم و تا حالا از نزدیک زن و دختری رو نکردم ولی به زودی با این فکر خعلیا عاشقم میشن و با این فکر دیگه دعوا نمیشه که اختلاف ایجاد بشه فوقش دارم به زن آینده م فکر میکنم و حق خودمه و این فکر خعلی خنده داره برام و این شرمی که داشتم برا این بود که زنها فکرمو میدونستن و تازگی داشت و تا حالا این فکرو نکرده بودم و میگفتم قبلا عشقم ولی زنم رو خواستم اینبار

  • محمد علی رضائیان جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی